logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۷۰۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبرداد

صدور پروانه بهره برداري 15 خانه بوم‌گردي در زنجان

صدور-پروانه-بهره-برداري-15-خانه-بوم‌گردي-در-زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: پروانه بهره برداري از 15 خانه بوم‌گردي در استان زنجان صادر شد.

یحیی رحمتی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد ، سالروز آزادسازي خرمشهر مجوز پروانه بهره برداري از 15 خانه بوم‌گردي در استان زنجان صادر شد.

وی ادامه داد: زنجان با 58 اقامتگاه بوم گردي پس از استان هاي اصفهان، كرمان، يزد و مازندران ، رتبه پنجم كشور را به خود اختصاص داد.

این مسئول افزود: هم اكنون اصفهان با 260 اقامتگاه بوم‌گردي، كرمان با 210 اقامتگاه بوم‌گردي، يزد با 79 اقامتگاه بوم‌گردي، مازندران با 69 اقامتگاه بوم‌گردي و زنجان با 58 اقامتگاه بوم‌گردي به ترتيب رتبه اول تا پنجم راه اندازي اقامتگاه هاي بوم‌گردي را به خود اختصاص داده اند.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري زنجان با اشاره به اينكه هم اكنون 12 پرونده ديگر براي صدور پروانه بهره برداري اقامتگاه بوم‌گردي در حال بررسي است، افزود: بيشترين شمار اقامتگاه هاي بوم‌گردي زنجان در شهرستان خدابنده است كه 25 اقامتگاه در آن شهرستان به بهره برداري رسيده است.

 رحمتي گفت: ايجرود با 11 اقامتگاه، ابهر با 7 اقامتگاه، زنجان 6 اقامتگاه، ماهنشان 4 اقامتگاه ، طارم 2 اقامتگاه و سلطانيه و خرمدره با يك اقامتگاه بوم‌گردي به ترتيب جايگاه دوم تا هفتم را در خصوص ميزان اقامتگاه هاي بوم‌گردي به خود اختصاص داده اند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر