logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۷۰۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

خرید گندم در استان زنجان از اواسط تیرماه آغاز می‌شود/ پیش‌بینی افزایش خرید گندم نسبت به سال گذشته

خرید-گندم-در-استان-زنجان-از-اواسط-تیرماه-آغاز-می‌شود-پیش‌بینی-افزایش-خرید-گندم-نسبت-به-سال-گذشته

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: خرید گندم در استان زنجان از اواسط تیرماه آغاز می‌شود.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انجام پیش بینی‌های لازم برای خرید گندم در سال 97 اظهار کرد: طبق سالهای گذشته با آمادگی کامل در خدمت کشاورزان استان زنجان هستیم.

وی با اشاره به اینکه خرید گندم در استان زنجان از نیمه تیرماه آغاز خواهد شد، ابراز کرد: البته این موضوع بستگی به شرایط آب و هوایی دارد اما با توجه به بارندگی‌ها و سردی هوا فکر می‌کنیم تا نیمه تیرماه طول بکشد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به بارشهای اخیر گفت: بارشها سبب شده تا امسال پیش‌بینی‌ها افزایش برداشت گندم را در استان نشان دهد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 195 هزار تن خرید گندم در استان داشتیم، خاطرنشان کرد: امسال طبق آخرین ارزیابی‌ها برداشت 250 هزار تن گندم در استان پیش بینی شده که امکان افزایش این میزان نیز وجود دارد.

ایزدی با اشاره به اینکه استان زنجان کم کم خود را برای خرید گندم امسال آماده می‌کند، تصریح کرد: تمام پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده و ما مشکلی در زمینه خرید گندم نخواهیم داشت.

وی در مورد قیمت خرید تضمینی گندم نیز عنوان کرد: در حال حاضر قیمت 1300 تومان به صورت علی الحساب اعلام شده و اینکه این مبلغ تغییر خواهد کرد یا نه فعلا چیزی اعلام نشده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر