logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۷۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی شورای شهر زنجان:

اراده‌ای برای تعیین تکلیف پروژه سبزه میدان در مجموعه مدیریتی استان وجود ندارد

اراده‌ای-برای-تعیین-تکلیف-پروژه-سبزه-میدان-در-مجموعه-مدیریتی-استان-وجود-ندارد

سخنگوی شورای شهر زنجان گفت: اراده‌ای برای تعیین تکلیف پروژه سبزه میدان در مجموعه مدیریتی استان زنجان وجود ندارد.

به گزارش موج رسا; سجاد خدایی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه اراده‌ای در مجموعه مدیریتی استان برای تعیین تکلیف سبزه‌میدان نمی‌بینم، گفت: باید خودمان به فکر تعیین تکلیف پروژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح می‌توانیم از صحن امام در جوار مرقد حضرت معصومه (س) الهام بگیریم، ادامه داد: نظر ما در پروژه سبزه میدان ایجاد یک زمین میدان‌گاهی و اجتماعی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان بیان کرد: تعیین تکلیف سطح زیرین اسکلت باید توسط سازمان عمران یا پیمانکاران انجام و سطح رویی برای بهره‌برداری مردم آماده سازی شود.

خدایی یکی از دلایل لغو پروژه قبلی و تحقیق و تفحص در خصوص سبزه میدان را به دلیل مسائل گذشته و نداشتن مصوبه کمیسیون ماده 5 عنوان کرد و یادآور شد: بنده معتقدم که بخشی از هزینه‌های طرح را می‌توانیم از خود طرح دربیارویم.

وی با تاکید بر لزوم آغاز به کار پروژه سبزه میدان در نزدیک ترین زمان ممکن تصریح کرد: ما در طرح سبزه‌میدان نباید زمان را از دست بدهیم و در این خصوص شهردار زنجان باید در این زمینه به شورا مدت زمانی را مشخص و اعلام کند.

مسعود مرادخانی نایب رئیس شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با اشاره به طرح سبزه میدان اظهار کرد: اکنون با گذشت 9 ماه از آغاز به کار شورای پنجم فرصت‌ها در زمینه ساخت پروژه سبزه‌میدان از دست رفته است

وی با بیان اینکه دلیل مخالفت بنده برای جایگزینی طرح قبلی این بود که باز هم با جایگزینی اجرای طرح یک سال دیگر طول خواهد کشید، ابراز کرد: با منتظر ماندن فرصت امسال نیز از دست خواهد رفت، از طرفی بنده موافق این نیستم که به 30 سال قبل برگردیم.

مرادخانی با با تاکید بر اینکه ما امکان عقب‌گرد نداریم، گفت: اینکه ما طرحی را اجرایی کنیم که به ذهن افراد غیرمتخصص هم می‌رسد، به جایگاه شورا لطمه زده‌ایم.

عباس راشاد دیگر عضو شورای شهر زنجان نیز در این خصوص با بیان اینکه نظر ما بر ساخت پلازا است، خاطرنشان کرد: به طور یقین ساخت پلازا در سبزه‌میدان مشکلی به وجود نخواهد آورد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ما با ساخت فضای تجاری در سبزه میدان مخالف هستیم، عنوان کرد: به اندازه کافی در آن منطقه فضای تجاری و همچنین بازار وجود دارد که نیازی به ساخت فضای تجاری نباشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر