logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۷۰۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

مردم از وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ناراضی هستند/ معضل سد معبر در زنجان جدی گرفته نمی‌شود

مردم-از-وضعیت-پروژه‌های-نیمه-تمام-ناراضی-هستند-معضل-سد-معبر-در-زنجان-جدی-گرفته-نمی‌شود

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهری گفت: مردم از وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ناراضی هستند.

به گزارش موج رسا; احمد نصیری امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به سالروز انتخابات شوراها نیز اشاره و اظهار کرد: وظیفه ما در قبال مردم بسیار سنگین است و باید به وعده‌هایی که به مردم دادیم، عمل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم از ما انتظار وعده‌های خلاف واقع ندارند، ابراز کرد: مردم از وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ناراضی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: مردم خواستار ایجاد تغییر و تحول در شهر بوده و به دنبال حاشیه‌سازی نیستند و از حیف و میل اموال عمومی ناراحت هستند که ما باید این مسائل را جدی بگیریم.

وی با اشاره به پروژه سبزه میدان خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی پروژه سبزه میدان در گذشته کوتاهی شده و نزدیک 5 سال وسط شهر به خرابه‌ای تبدیل شده است.

نصیری با بیان اینکه اجرای پروژه سبزه میدان خواسته مردم است، عنوان کرد: قرار بود 27 فروردین ماه جواب نهایی را در خصوص سبزه میدان بگیریم که اکنون اردیبهشت ماه نیز تمام شده و خبری نیست و در این راستا از شهردار زنجان می‌خواهیم به عنوان ساماندهی مرکز شهر کار را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکی باید منتظر باشیم تا آقایان جواب دهند؟ افزود: زمان به سرعت در حال سپری شدن است و ما باید کارها را هرچه زودتر آغاز کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به معضل سد معبر اظهار کرد: متاسفانه سد معبر جدی گرفته نمی‌شود و به همین خاطر صدای مردم درآمده است.

وی با بیان اینکه کارها در خصوص سد معبر رها شده است، ادامه داد: متاسفانه در برخی موارد از جمله آسفالت ریزی مشاهده می‌کنیم که نظارتها خیلی ضیف است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر