logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۷۰۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول کلینیک تخصصی مهرانه خبرداد

پذیرش رایگان 2673 بیمار مبتلا به سرطان از سرتاسر کشور در مرکز رادیوتراپی مهرانه

پذیرش-رایگان-2673-بیمار-مبتلا-به-سرطان-از-سرتاسر-کشور-در-مرکز-رادیوتراپی-مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به پذیرش رایگان از سرتاسر کشور در مرکز رادیوتراپی مهرانه گفت: تاکنون 2 هزار و 673 بیمار مبتلا به سرطان در مرکز رادیوتراپی مهرانه پذیرش شدند.

جواد گرانمایه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: از آذر 93 تا پایان فروردین 97، 2673 بیمار از سرتاسر کشور در این مرکز جهت ارائه خدمات رادیوتراپی پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به سطح خدمات صورت گرفته در فروردین 97 مرکز رادیوتراپی مهرانه عنوان کرد: در مدت زمان یاد شده 48 فقره پرونده جدید در مرکز رادیوتراپی مهرانه زنجان تشکیل و پروسه درمان 22 بیمار نیز خاتمه یافته است.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان اینکه طی فروردین 97 خدمات رادیوتراپی رایگان به ارزش بیش از 677 میلیون ریال ارائه شده است، در مورد میزان خدمات شیمی درمانی کلینیک تخصصی مهرانه نیز گفت: از ابتدای فعالیت درمانگاه شیمی درمانی مهرانه تا کنون 539 بیمار پذیرش شده اند.

وی تعداد تخفیف ارائه شده به بیماران در بخش شیمی درمانی مهرانه را 100 مورد اعلام کرد و افزود: میزان تخفیفات ارائه شده درمانگاه شیمی درمانی بیش از 151 میلیون ریال به ثبت رسیده است.

گرانمایه از بهره‌مندی 91 بیمار مبتلا به سرطان سراسر کشور از خدمات مشاوره این مجموعه در فروردین 97 خبر داد و گفت: 71 نفر از بیماران در مرکز رادیوتراپی و مابقی در درمانگاه شیمی‌درمانی کلینیک تخصصی مهرانه مشاوره شدند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان در سرای نیکان مهرانه در کنار خدمات رایگان رادیوتراپی به مراجعه کنندگان سراسر کشور توسط مهرانه تصریح کرد: از ابتدای فعالیت مهمانسرای زنجان تا پایان فروردین 97، 18076 نفر روز در این مرکز پذیرش شده‌اند.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه ادامه داد: ارزش ریالی خدمات اسکان ارائه شده به بیماران یاد شده بیش از 16میلیارد و 268 میلیون ریال گزارش شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر