logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۷۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب

اجرای-طرح-بخشودگی-جرائم-بیمه‌ای-کارفرمایان-خوش-حساب

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب خبر داد.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب اظهار کرد: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی در تمامی شعب این سازمان در کشور در حال اجرا است و کارفرمایان می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

وی افزود: کارفرمایان واجد شرایط تا دهم تیر ماه مهلت دارند درخواست خود را برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم بیمه‌ای به شعب تامین اجتماعی ارائه تا شعب نسبت به بررسی آنها اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: تمامی کارفرمایانی که به این سازمان بدهی دارند می توانند دلایل بحران خود را که منجر به عدم پرداخت حق بیمه به این سازمان شده و به تایید وزارت صنعت، معدن، بازرگانی و یا فرمانداری ها و استانداری ها رسیده است را به شعب تامین اجتماعی ارائه کنند.

وی بیان کرد: طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب شامل کارفرمایان کارگاههای معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است.

علیاری خاطرنشان کرد: بدهی های تا ٥ میلیارد ریال کارفرمایان توسط شعب تامین اجتماعی بررسی می شود و بدهی های تا ٢٠ میلیارد ریال به وسیله ستاد ادارات کل استان ها و بیش از ٢٠ میلیارد ریال توسط ستاد مرکزی این سازمان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ١٢١١ کارگاه با ٣٨٧ میلیارد ریال بدهی در استان مشمول قانون بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب شد، بیان کرد: از این میزان بدهی٨٩,٨٩٠ میلیارد ریال مشمول بخشیدگی و مابقی تقسیط شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر