logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۷۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
طی مراسمی؛

علی جمشیدی سرپرست جدید شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالغرب معرفی شد

علی-جمشیدی-سرپرست-جدید-شرکت-خطوط-لوله-و-مخابرات-نفت-شمالغرب-معرفی-شد

با حضور داریوش امیر‌سرداری معاون مدیرعامل شرکت، علی جمشیدی به عنوان سرپرست جدید شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالغرب معرفی شد.

به گزارش موج رسا; طی مراسمی با حضور داریوش امیر‌سرداری معاون مدیرعامل شرکت،علی جمشیدی به عنوان سرپرست جدید منطقه شمالغرب معرفی و از خدمات الماس پورزاهدی مدیر سابق این منطقه تقدیر به عمل آمد.

این مراسم که با حضورمعاونین، رؤسای واحدها، مراکز انتقال نفت و تأسیسات منطقه شمالغرب و جمعی از کارکنان این منطقه برگزار شد.

 معاون مدیر عامل شرکت با بیان اینکه منطقه شمالغرب یکی از مناطق نمونه و شاخص است، افزود: در این منطقه وجود کارشناسان با ظرفیت های علمی بالا سبب انجام کار های بسیار ارزنده ای شده است.

وی گفت: پتانسیل های موجود در منطقه شمالغرب یک سرمایه بزرگ برای شرکت محسوب می شود که می تواند روز به روز گسترش یافته وخدمات بهتری را ارائه نماید.

معاون مدیر عامل شرکت ضمن تقدیر از الماس پور زاهدی مدیر سابق منطقه شمالغرب اظهارداشت: ایشان یکی از نیرو های ارزشمند ما بوده که بدون هیچ چشم داشتی در جهت پیشرفت هرچه بهتر امور این شرکت همیشه ما را حمایت کرده اند.

گفتنی است مهندس علی جمشیدی در کارنامه کاری خود سوابقی همچون مدیریت عملیات پالایشگاه شیراز، مدیر عملیات پالایشگاه کرمانشاه، رئیس بهره برداری پالایشگاه اراک، مدیر پخش استان مرکزی ومدیرعامل پالایشگاه اراک را برعهده داشته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر