logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۷۰۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان:

بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال از خدمات درمانی بهره مند شدند/ رشد 12 درصدی مراجعان سالمند به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی

بیش-از-148-هزار-نفر-از-سالمندان-بالای-65-سال-از-خدمات-درمانی-بهره-مند-شدند-رشد-12-درصدی-مراجعان-سالمند-به-مراکز-درمانی-تامین‌اجتماعی

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال از خدمات درمانی بهره مند شدند.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان این‌که بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال طی پارسال از خدمات درمانی سازمان بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: طرح تکریم سالمندان به طور دقیق در همه مراکز درمانی استان در حال اجرا است و افراد بالای 65 سال به محض ورود در قالب تکریم سالمندان، بدون نوبت ویزیت شده و تحت معالجه و درمان قرار می‌گیرند.

وی با بیان این‌که طی سال 95، بیش از 132 هزار نفر از خدمات درمانی سازمان بهره‌مند شده بودند، افزود: سالمندان و افراد پیشکسوت، نخبگان و خردمندان جامعه هستند و اجرای این طرح، بیانگر منزلت اجتماعی و شخصیت والای انسانی تجربه اندوزان و سالخوردگان محسوب می‌شود.

محمدی، رعایت اخلاق و ادب و نزاکت اجتماعی توسط کادر درمانی در همه مراکز را سرلوحه امور مدیریت درمان استان برشمرد و گفت: خوشبختانه در طول پارسال، رفتار کارکنان مراکز درمانی رصد شد و ضمن برخورد قاطع با افرادی که اندکی خاطی بودند، شاهد کاهش چشمگیری در این زمینه بودیم.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: بحث تکریم ارباب‌رجوع در دولت تدبیر و امید با رشد بی‌نظیر تکنولوژی و الکترونیکی شدن برخی امور، در سازمان تأمین‌ اجتماعی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و نهضت IT بیانگر این امر مهم است.

وی تصریح کرد: در همین راستا تلاش کرده‌ایم تا فرایندهای کاری طولانی، پرهزینه و تنش‌زا را در همه مراکز درمانی شناسایی و آن‌ها را بهینه‌سازی و اصلاح کنیم که با این روند آمار شکایات مردمی در بازه زمانی اعلام شده نیز نسبت به سال‌های قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

محمدی، فرآیند مشتری‌مداری را تاثیرگذار در نحوه نگرش جامعه و نوع قضاوت مخاطبان به سازمان دانست و افزود: قطعاً محصول مشتری‌گرایی در هر سازمانی، رضایتمندی خدمت‌گیرندگان آن سازمان را به‌دنبال خواهد داشت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر