logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۷۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد زنجان:

طرح سفره های آسمانی در کانون های مساجد زنجان برگزار می شود

طرح-سفره-های-آسمانی-در-کانون-های-مساجد-زنجان-برگزار-می-شود

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از اجرای طرح «سفره های آسمانی 30 روز، 30 جزء» در کانون های مجری طرح تلاوت نور استان زنجان خبر داد.

 

یوسف عباسی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های متعددی در سطح کانون های مساجد پیش بینی شده است.

 وی از اجرای طرح حلقه های قرآنی در کانون های مساجد با محوریت امام جماعت مسجد خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان از سوی دبیرخانه قرآن و تفاسیر همراه به مساجد اهدا شده است.

 سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از اجرای طرح «سفره های آسمانی 30 روز، 30 جزء» در کانون های مجری طرح تلاوت نور استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه های تربیتی- دینی با برنامه ریزی و مدیریت روحانی مسجد و محل در طول ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری طرح سفره کریمانه در مساجد،گفت: محافل انس با قرآن کریم و طرح قرآنی تقسیر کوتاه در این ایام اجرا می شود.

 عباسی به برگزاری جشن بزرگداشت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: حضور پرشور کانونی های در راهپیمایی روز قدس، برگزاری نماز عید فطر و اعمال روز غید، برگزاری شب های لیالی قدر، مشارکت در برگزاری حفظ جزء 30 قرآن و برگزاری طرح ربیع القرآن از دیگر برنامه های کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان است.

 وی همچنین به برگزاری مراسم روز پایانی قرائت قرآن در کانون های مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از فعالان قرآنی تجلیل خواهد شد.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان پس از اقامه فریضه ظهر و عصر مراسم سخنرانی در مساجد استان اجرا می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر