logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۶۹۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ابهر:

125 واحد متقاضی در شهرستان ابهر 65 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند/ طرح توسعه ایریکو با اشتغالزایی 250 نفر در دستور کار قرار دارد

125-واحد-متقاضی-در-شهرستان-ابهر-65-میلیارد-تومان-تسهیلات-دریافت-کردند-طرح-توسعه-ایریکو-با-اشتغالزایی-250-نفر-در-دستور-کار-قرار-دارد

فرماندار شهرستان ابهر گفت: 125 واحد متقاضی در شهرستان ابهر 65 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی در شهرستان ابهر اظهار کرد: 125 واحد متقاضی در سال گذشته 65 میلیارد تومان از محل اعتبار طرح رونق اقتصادی تسهیلات دریافت کردند.

وی با اشاره به عملیات احداث و توسعه شهرک صنعتی شریف آباد ابراز کرد: توسعه پارس حیات در دستور کار بوده که قرار است برای 200 نفر شغل ایجاد شود که با سرمایه‌گذاری 25 میلیون یورو انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به عملیات طرح توسعه شرکت صنعتی ایریکو با 250 نفر اشتغالزایی خاطرنشان کرد: کلنگ زنی این طرح سال گذشته انجام شده است.

وی بیان کرد: فاز نخست شهرک تخصصی کفش هیدج با اشتغال 120 نفر به بهره برداری رسیده است.

حیدری با بیان اینکه از مجموع 9 واحد گروه صنعتی نیکو 6 واحد فعال سازی مجدد شدند، ادامه داد: شرکت ماد بافت دوباره با اشتغال زایی 80 نفر در مرحله احیا قرار دارد.

وی گفت: سال گذشته 15 میلیارد و 600 میلیون برای توسعه شهرک های صنعتی شهرستان ابهر هزینه شده است.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: رونق تولید و ایجاد اشتغال در اولویت مسئولان استانی و همچنین مسئولان شهرستان ابهر قرار دارد و ما تمام تلاش‌مان را در این زمینه به کار می‌گیریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر