logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۶۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اقدامی خباثت آمیز است/پاسخ مردم ایران به اقدامات ددمنشانه اسرائیل غاصب در روز قدس

انتقال-سفارت-آمریکا-به-بیت-المقدس-اقدامی-خباثت-آمیز-است-پاسخ-مردم-ایران-به-اقدامات-ددمنشانه-اسرائیل-غاصب-در-روز-قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اقدامی خباثت آمیز و بر علیه صلح و آزادی قدس شریف است.

سعید حسینی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در چند روز گذشته متاسفانه رژیم غاصب اسرائیل حملات شدیدی را علیه مردم فلسطین که اعتراض مسالمت آمیز نسبت به انتقال غیر قانونی پایتخت اسرائیل به قدس برگزار کرده بودند، انجام شد.

وی با بیان اینکه این اقدام ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل با حمایت های آمریکا انجام شد،ادامه داد: این اقدام به صورت غیر قانونی و خلاف همه قطعنامه های جهانی انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه علیرغم ادعای حقوق بشری آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل این اقدامات انجام می شود،ادامه داد: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اقدامی خباثت آمیز و بر علیه صلح و آزادی قدس شریف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به واکنش مردم آزادی خواه جهان و برخی کشورها نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی، ادامه داد:در روز نکبت این اقدام شرم آور انجام شد و 3 هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین به خاک و خون شیده و 60 نفر شهید شد که متاسفانه هیچ سازمانی حتی و سازمان بین الملل در این خصوص اقدامی انجام نداد.

حسینی با بیان اینکه نسبت به جنایت های رژیم غاصب اسرائیل برخی کشورهای مرتجع عربی بی تفاوت هستند، افزود: در حال حاضر 70 سال است که مشت آهنین صهونیست ها بر روی مردم فلسطین است و در کنار بی تفاوتی های کشورهای جهان، مردم غزه و فلسطین مقاومت می کنند.

وی گفت: امیدواریم این اقدام ددمنشانه در روز جهانی قدس پاسخ داده شود و اقدامات دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا و ترامپ جنایتکار محکوم شود.

این مسئول با بیان اینکه کشورهای عربی اقدام شایسته و به جا و عملی در این زمینه انجام نداده و برخی کشورهای اسلامی نیزبه صورت سطحی با موضوع برخورد کردند، گفت: در مقابل جنایت های رژیم غاصب اسرائیل اقدام شایانی انجام نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام ددمشانه  و برخلاف همه کنوانسیون ها و قراردادهای بین الملی در روز جهانی قدس پاسخ محکمی داده شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر