logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۶۹۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

افزایش ۲۰ درصدی حداقل حقوق کارمندان دولت عملیاتی می‎شود/ خسارت 7710 میلیارد ریالی کشاورزان استان زنجان باید جبران شود

افزایش-۲۰-درصدی-حداقل-حقوق-کارمندان-دولت-عملیاتی-می‎شود-خسارت-7710-میلیارد-ریالی-کشاورزان-استان-زنجان-باید-جبران-شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: افزایش ۲۰ درصدی حداقل حقوق کارمندان دولت عملیاتی می‎شود.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع افزایش حقوق کارمندان اظهار کرد: با عنایت به اینکه مجلس و کمیسیون تلفیق تصویب کرده بودند که افزایش حقوقها حداکثر 20 درصد و حداقل 6 درصد به صورت پلکانی معکوس انجام شود اما برداشتی که دولت کرده بود حداکثر را 12 درصد و حداقل را 6 درصد در نظر گرفته بود.

وی با اشاره به استسفاریه مجلس در این خصوص افزود: نظر مجلس این است که حداقل افزایشها 6 و حداکثر افزایش حقوق 20 درصد باشد یعنی افرادی که حقوق کمتری می‌گیرد باید حقوق‌شان 20 درصد افزایش یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موضوع برای رسیدن به عدالت اجتماعی ضروری است، خاطرنشان کرد: دولت به دلیل محدودیت منابع مالی برداشتش این بود که امکان افزایش 20 درصدی حقوقها وجود ندارد اما به نظرم با توجه به افزایش نرخ ارز که از 3500 تومان به 4200 تومان تغییر یافت و افزایش قیمت نفت مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی در خصوص خسارت کشاورزان زنجانی و پیگیری مسئولان استانی در این زمینه عنوان کرد: روز گذشته تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه دادم و طی روزهای گذشته نیز نامه به معاون اول رئیس جمهور در این خصوص با امضای نماینده ولی فقیه در استان، استاندار زنجان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

وقف‌چی با بیان اینکه امیدواریم دولت برای خروج کشاورزان از این بحران کمک کند، ادامه داد: باید به نحوی کمک شود تا بخشی از خسارت کشاورزان جبران شود.

وی با اشاره به میزان خسارت کشاورزان استان زنجان بیان کرد: کل خسارت وارد شده به کشاورزان استان زنجان 7710 میلیارد ریال است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکری به وزیر کشور در خصوص تعلل و نابسمانی در بحث اجرای پروژه‌های عمرانی داشتم، اظهار کرد: در خصوص پروژه‌های ملی و استانی تذکراتی به وزرای کشور، نیرو و راه و شهرسازی داده شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر