logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
[ شناسه خبر : ۶۹۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در استان زنجان/ هیچ مشکلی در زمینه تامین اقلام مورد نیاز مردم نداریم

اجرای-طرح-تشدید-نظارت-بر-بازار-ماه-مبارک-رمضان-در-استان-زنجان-هیچ-مشکلی-در-زمینه-تامین-اقلام-مورد-نیاز-مردم-نداریم

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در استان زنجان خبر داد.

سیدتقی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری نمایشگاه ضیافت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این نمایشگاه از 21 اریبهشت ماه آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به طرح تشدید نظارت بر اصناف ابراز کرد: بازرسان ما به صورت 24 ساعته آماده بوده و بازرسی‌های لازم را از اصناف به عمل می‌آورند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر اصناف از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: برنجهای وارد شده به استان زنجان نیز قرار است توسط شرکتهای تعاونی توزیع شود.

وی با اینکه امسال تخلفات بزرگی را از طرف اصناف در استان شاهد نبودیم، گفت: بازرسان ما نظارت دقیقی بر بازار داشته و هرگونه تخلف را رصد می‌کنند.

ترابی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با شماره 124 هرگونه تخلف را به اطلاع ما برسانند، عنوان کرد: تعداد بازرسان ما هشت نفر هستند که در کنار 15 بازرس سازمان صنعت و معدن نظارت بر اصناف را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط طوری است که شاهد گرانفروشی در بازار نباشیم، افزود: با توجه به شرایط موجود ما هیچ مشکلی در زمینه تامین اقلام ماه مبارک رمضان نداریم.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه برنج و شکر به اندازه کافی در استان وجود دارد، اظهار کرد: در روزهای آینده روغن نیز به میزان کافی وارد بازار خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر