logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۶۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

مذاکره با سرمایه‌گذاران چینی و ترک برای سرمایه‌گذاری در شهرک آی‌تی زنجان/ تنها دو قطعه از زمین‌های شهرک‌ آی‌تی زنجان واگذار شده است

مذاکره-با-سرمایه‌گذاران-چینی-و-ترک-برای-سرمایه‌گذاری-در-شهرک-آی‌تی-زنجان-تنها-دو-قطعه-از-زمین‌های-شهرک‌-آی‌تی-زنجان-واگذار-شده-است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به وضعیت واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی آی‌تی زنجان و جذب سرمایه‌گذاران در این شهرک گفت: در حال حاضر با چند سرمایه‌‌گذار چینی و ترک در حال مذاکره هستیم.

امیر حمیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت شهرک صنعتی آی‌تی استان زنجان اظهار کرد: نظر زیر ساختی این شهرک در 40 هکتار از زمین‌های آن عملیات جدول کشی و خیابان کشی و بخش روشنایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین عمیلیات تیرگذاری برق و لوله کشی آب و ایستگاه پمپاژ مخزن هوایی در این شهرک اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با بیان اینکه لوله کشی گاز این شهرک نیز در دست اجرا است افزود: تا به امروز نیز دو قطعه از زمین‌های این شهرک واگذار شده است.

وی در مورد جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در شهرک آی‌تی زنجان ابراز کرد: مذاکراتی با سرمایه‌گذاران ترک و چینی برای سرمایه‌گذاری در این شهرک انجام دادیم ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم.

حمید‌نیا با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز این مذاکرات ادامه دارد افزود: مذاکره با سرمایه‌گذاران سایر کشور‌ها نیز جزو برنامه‌ها است.

وی به استقبال از سرمایه‌گذاران در این حوزه افزود: با توجه به شعار سال حمایت از کالای ایرانی و بحث اشتغال تا آنجایی که می‌توانیم اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کرده و راه را برای سرمایه‌گذاری در این شهرک هموار کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان افزود: برای جذب سرمایه گذاران خارجی نیازمند این هستیم که همه دستگاه‌ها مرتبط با دید مثبت و خاطری باز از سرمایه‌گذاران استقبال کرده و همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به تاثیر همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها در جذب سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی در این حوزه افزود: همه دستگاه‌های مرتبط باید در این کار دخیل باشند و با این حال همه باهم سعی می‌کنیم هماهنگ باشیم و هماهنگ عمل کنیم و اگر سرمایه‌گذاری در این حوزه باشد بتوانیم در استان جذب کنیم.

حمید‌نیا در پاسخ سوالی در مورد ارائه مشوق‌‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه آی‌تی به موج رسا گفت: در اخذ جواز تاسیس و با قرار دادن حداکثر امکانات در اختیار سرمایه‌گذاران برای جذب و نگهداری آنها در استان اقدام می‌‌شود.

وی بیان کرد: در اخذ هزینه‌های زیر ساختی و سایر هزینه سعی می‌کنیم به صورت اقساد بلند مدت اقدام کنیم تا سرمایه‌گذار تحت فشار قرار نگیرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر