logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
[ شناسه خبر : ۶۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

امیرنعمتی سرپرست حوزه هنری استان زنجان شد

امیرنعمتی-سرپرست-حوزه-هنری-استان-زنجان-شد

در حکمی از مجید مصلحی، مدیرکل امور استان های هنری حوزه هنری، امیر نعمتی به عنوان سرپرست حوزه هنری استان زنجان منصوب شد.

به گزارش موج رسا; در حکم انتصاب امیرنعمتی به عنوان سرپرست حوزه هنری استان زنجان آمده است، نظر به لزوم ارتقای کیفی و بهبود نظام مدیریت فرهنگی هنری مراکز استانی و با توجه به تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی را به عنوان سرپرست حوزه هنری استان زنجان منصوب می نمایم.

 حوزه هنری نهادی انقلابی و تخصصی در حیطه‌های مختلف هنر و ادبیات است که در راستای اخلاق اسلامی به تببین اندیشه، تربیت نیرو، تولید محصول و ترویج دستاوردهای هنر و ادبیات انقلاب اسلامی پرداخته و رساندن اثربخش پیام آن به مخاطب و پایش و تعامل با هنرمندان متعهد به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به وظیفه خود می‌داند.

از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن مطالعه دقیق اسناد برنامه‌ریزی کلان در حوزه هنری نسبت به اولویت‌های فرهنگی و هنری استان زنجان که در چارچوب ماموریت‌های هنری است، برنامه‌ریزی کرده و ظرفیت تولیدات هنری استان را افزایش دهید.

گفتنی است، امیر نعمتی متولد 1353 و دارای 26 سال سابقه فرهنگی هنری می باشد.

وی پیش از این مسئولیت‌های متعددی همچون، مسئولیت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری، مدیریت امور سینماهای استان، نایب رییس خانه هنرمندان استان، صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه آفتاب زنجان، عضو شورای نظارت و ارزشیابی نمایش شهرستان و معاونت فرهنگی هنری حوزه هنری استان زنجان را بر عهده داشته است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر