logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۶۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار شهرستان زنجان:

ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در شهرستان زنجان افزایش می‌یابد/ گزارش‌های نگران کننده‌ای از صنعت مس دریافت کردیم

ظرفیت-تولید-واحدهای-صنعتی-در-شهرستان-زنجان-افزایش-می‌یابد-گزارش‌های-نگران-کننده‌ای-از-صنعت-مس-دریافت-کردیم

فرماندار شهرستان زنجان گفت: ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در شهرستان زنجان افزایش می‌یابد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعتی در زنجان در مراحل پایانی کارها برای راه اندازی قرار دارند، اظهار کرد: جذب نیرو در این واحدها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این واحدها در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید، ابراز کرد: این واحدها سهم خوبی را در اشتغال افراد جویای کار خواهند داشت.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم تا واحدهای فعال نیز با ظرفیت بیشتر به فعالیت‌های خود ادامه دهند، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌ها با سازمان صنعت و معدن استان انجام شده تا واحدهای که آمادگی داشته باشند ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم، عنوان کرد: در حوزه بوم گردی روستایی و صنایع دستی ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که باید بتوان از آن به نحو احسن در راستای رونق اقتصادی استفاده کرد.

عسگری با اشاره به فعالیت فنی و حرفه‌ای استان و سازمان میراث فرهنگی در حوزه صنایع دستی گفت: در حوزه آموزش و حمایت از کارآفرینان اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ما صنایع دستی بسیار خوبی داریم که برخی از آنها آوازه جهانی دارد، افزود: در حوزه مس متاسفانه گزارشی را دریافت کردیم که کمی ما را نگران کرده است، کسانی که در حوزه مس فعالیت دارند باید طوری عمل کنند که آسیبی به صنعت مس ما وارد نشود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه نگرانی‌های حوزه صنعت مس اثرش را روی بازار خواهد گذاشت، اظهار کرد: باید به افرادی که در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند کمک شود تا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات ظرفیت‌های خوبی برای اشتغال داریم، ابراز کرد: در اصناف نیز ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که ما باید از این ظرفیتها استفاده کنیم و سعی کنیم موانع را از پیش پای فعالان اقتصادی برداریم.

عسگری تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تولید داخلی بهره بگیریم تا در حوزه اشتغال بتوانیم کارهای تاثیرگذار و جدی را انجام دهیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر