logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۶۹۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون جهاد دانشگاهی:

زنجان به عنوان یکی از استانهای منتخب آموزشهای اشتغال محور حوزه ICT انتخاب شد

زنجان-به-عنوان-یکی-از-استانهای-منتخب-آموزشهای-اشتغال-محور-حوزه-ICT-انتخاب-شد

معاون جهاد دانشگاهی گفت: زنجان به عنوان یکی از استانهای منتخب آموزشهای اشتغال محور حوزه ICT انتخاب شد.

به گزارش موج رسا; محمدصادق بیجندی امروز در آیین آغاز به کار برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی به تفکر و نگرش دانش بنیان نیاز داریم، اظهار کرد: باور کردن حوزه علم و دانش و جوانان پرشور کشور به عنوان سرمایه های اصلی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت درست از یک تفکر و نگاه درست اتفاق خوب را رقم خواهد زد، ابراز کرد: شکل گیری اکوسیستم و زیست بوم کارآفرینی در حال انجام است که از مرحله ایده تا اجرا و اتصال به بازار ادامه دارد.

معاون جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه فرصت‌های بی‌نظیری در حوزه صنایع فرهنگی خلاق در کشور داریم، خاطرنشان کرد: استان زنجان به عنوان قطب آی تی مطرح شده که معتقدیم این مجموعه در کنار پارک علم و فناوری می‌تواند گام اساسی در اشتغال دانش‌آموختگان بردارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان به عنوان یکی از استانهای منتخب در حوزه آموزشهای اشتغال محور د رحوزه ict انتخاب شده است، عنوان کرد: تجهیزات این آموزشهای خاص با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان هفته آینده در این مرکز نصب خواهد شد.

بیجندی با بیان اینکه آموزشهای اشتغال محور با همکاری جهاد دانشگاهی و یک شرکت خارجی(هواوی) برای نخستین بار با انتخاب پنج استان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: استان زنجان از این ظرفیت برخوردار است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر