logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۶۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامي شهرستان زنجان:

آتش سوزي منزل مسکونی یک کشته برجا گذاشت/ 5سارق حرفه ای در زنجان دستگیر شدند

آتش-سوزي-منزل-مسکونی-یک-کشته-برجا-گذاشت-5سارق-حرفه-ای-در-زنجان-دستگیر-شدند

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی در زنجان گفت: در این حادثه یکی از اعضای خانواده در اثر سقوط از ساختمان جان خود را از دست داد.

مختار شیر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا از وقوع یک مورد آتش سوزی منزل در یک مجتمع مسکونی خبر داد و اظهار کرد: در اثر این آتش سوزی یک نفر از طبقه چهار سقوط و جان باخت.   

وی تصریح کرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي مبنی بر وقوع یک مورد آتش سوزي منزل در یک مجتمع مسکونی در شهرک پونک بلافاصله واحد گشت به محل اعلامي اعزام شدند.   

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان بیان كرد: ماموران با حضور در محل و در تحقیقات اولیه دریافتند یک واحد مسکونی دچار حریق شده که در اثر این حادثه يك نفر خانم از طبقه چهارم سقوط و فوت کرده است.    

وي با اعلام اينكه در این حادثه چهار نفر از اعضاء این خانواده دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان در ادامه از دستگيري پنج سارق منازل و اماكن خصوصي طي 48ساعت گذشته خبرداد و گفت: اين متهمان به 12 فقره سرقت اعتراف كردند.    وی بیان کرد: درپي وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر ستان زنجان موضوع دردستور كار عوامل انتظامي قرار گرفت.     شيرمحمدي گفت: با كار اقدامات فني پليسي و گشت زني هاي هدفمند در طي دو روز گذشته پنج سارق شناسايي و دستگير شدند.     وي ادامه داد: اين متهمان دربازجويي هاي صورت گرفته به 12 فقره سرقت ازاماكن خصوصي و منازل اعتراف كردند كه پس ازتشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي به شهروندان توصيه كرد: منازل و اماكن خود را به سيستم هاي هشدار دهنده تجهيز نمايند.

//ع

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر