logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۶۹۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان:

فعالیت 67 مهد کودک روستایی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان هستند

فعالیت-67-مهد-کودک-روستایی-تحت-نظارت-بهزیستی-استان-زنجان-هستند

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر 67 مهدکودک روستایی در سطح استان زنجان و در مناطق روستایی فعال هستند و توزیع یک وعده غذای گرم رایگان به کودکان در مناطق روستایی صورت می پذیرد.

به گزارش موج رسا; سلمان حسینی در مراسم گرامیداشت هفته معلم با بیان اینکه مربیان در مهدهای کودک نقش اساسی و پایه ای در امر تربیت و رشد اجتماعی کودکان دارند اظهار کرد: تعهد، وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری آنان در ساختن نسلی کارآمد و پویا حائز اهمیت است.

وی افزود: تأثیرپذیری کودکان در مهدهای کودک به مراتب بیشتر از خانه و خانواده است و اگر مربیان افرادی آموزش دیده ،کارآمد و متخصص در زمینه تربیت کودکان باشند خواهند توانست به بهترین شکل ممکن کودکان را تربیت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مربیان مهدهای کودک وظیفه خطیری در تربیت کودکان بر عهده دارند خاطرنشان کرد: در حال حاضر 495 مربی در مهدهای کودک خصوصی استان مشغول به کار و فعالیت هستند.

حسینی همچنین از افزایش نظارت بر فعالیت مهدهای کودک طی سالجاری خبر داد و ابراز کرد: نظارت ها در سالجاری بصورت مستمر و جدی توسط کارشناسان صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: بهزیستی بعنوان تنها مرجع صدور مجوز برای تأسیس مهدکودک در سطح استان زنجان به شمار می آید.

وی گفت: بیش از 6 هزار کودک در 165 مهد کودک شهری و روستایی استان زنجان از خدمات مهدهای کودک بهره مند می گردند.

گفتنی است مراسم تجلیل از مربیان مهدهای کودک با حضور معاون امور اجتماعی و رئیس بهزیستی شهرستان زنجان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک برگزار شد.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ ]
نظارت برمهد کودک ها وپیش دبستانی ها در زنجان خیلی خیلی ضعیف است مدیران مهدها وپیش دبستانی ها در جایگاه استعمارگری وپول سازی برای خود ودکورسازی برای مدیران استان عمل می کنند مدیران استان بدانند کم کاریشان عاقبت خوبی ندارد
فرم ارسال نظر