logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۶۹۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با اعتبار 8 میلیارد تومان انجام شد؛

خط کشی بیش از 1500 کیلومتر از راه های زنجان/ 100 چراغ چشمک زن در محورهای مواصلاتی زنجان نصب می شود

خط-کشی-بیش-از-1500-کیلومتر-از-راه-های-زنجان-100-چراغ-چشمک-زن-در-محورهای-مواصلاتی-زنجان-نصب-می-شود

رییس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از خط کشی بیش از یک هزار و500کیلومتر از محورهای استان با اعتبارهزینه شده بالغ بر 8 میلیارد تومان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش موج رسا; مسعود قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه محورهای مواصلاتی استان دارای خط کشی بوده و سالانه به صورت مستمر و جاری احیاء،تجدید و نگهداری می شود،افزود: درفرودین ماه سال جاری خط کشی  30 کیلومتر از محورهای استان احیا شد.

وی ادامه داد: تهیه و نصب 650 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی، نگهداری روشنایی طولی و نقطه ای بیش از 105 کیلومتر،تهیه و نصب 10 هزر مورد علائم اخطاری و اتنظامی و مسیرنما وه مچنین ایمن سازی 76 مورد قوس های تند از جمله اقداماتی است که درسال 96 توسط این اداره انجام شده است.

قاسمی ضمن اشاره به تعمیر و نصب 23 کیلومتر گاردیل درسال گذشته،افزود: درصدد هستیم 21 کیلومتر گاردیل نیز در سالجاری  تعمیر و نصب شود.

رییس اداره ایمنی و حریم راه استان زنجان تاکید کرد: درصورت تخصیص اعتبارات کافی درسالجاری ،700 کیلومتر شیار لرزاننده طولی وعرضی در راههای اصلی و آزادراه زنجان – قزوین و زنجان – تبریز و همچنین نصب 100 چراغ چشمک زن به منظور ارتقا ایمنی راههای اصلی استان، اجرا خواهد شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر