logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۶۹۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

برجام ذره‌ای سود و منفعت برای ایران نداشت/اختلاف بین ایران و آمریکا،اختلاف بین حق و باطل

برجام-ذره‌ای-سود-و-منفعت-برای-ایران-نداشت-اختلاف-بین-ایران-و-آمریکا،اختلاف-بین-حق-و-باطل

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:اختلاف بین ایران  و آمریکا  اختلاف بین حق و باطل است و به همین دلیل امکان سازش بین این دو کشور وجود ندارد،برجام ذره‌ای سود و منفعت از سوی آمریکا برای ایران نداشت.

به گزارش موج رسا;آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، اظهار داشت: همانطور که بارها در خطبه های نماز جمعه گفته ام،مسئله دفاعی ایران قابل مذاکره نبوده و نیست.

 وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران قدمت دیرینه دارد، تصریح کرد: این امر بر کسی پوشیده و پنهان نیست.

 خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه قصد ایران برای مذاکره با آمریکا تنها روشن شدن دو موضوع در اذهان جامعه جهانی بود، افزود: این امر نشان داد ایران حسن نیت داشته است.

 امام جمعه زنجان روشن کردن چهره آمریکا و اینکه این کشور غیر قابل اعتماد است را از دیگر دستاوردهای برجام عنوان کرد و گفت: ایران تلاش کرد تا چهره واقعی این کشور به جهانیان نیز نمایش داده شود.

 نماینده ولی فقیه در استان زنجان  با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان اتحاد شوم را تشکیل داده اند، خاطرنشان کرد: هدف آمریکا از مذاکرات در برجام ایجاد امنیت برای رژیم غاصب صهیونیستی بود.

 آیت الله خاتمی اختلاف بین ایران و آمریکا را اختلاف بین حق و باطل عنوان کرد و افزود: به همین دلیل امکان سازش بین این کشور دو وجود ندارد.

 وی افزود: آمریکا همواره دشمنی مستمر و عمیق خود را به نظام اسلامی نشان داده است و این دشمنی شامل مسئولان و مجموعه دولتی نمی شود.

 خطیب جمعه زنجان دشمنی آمریکا را خصومت با مردم و انقلاب دانست و گفت: آمریکا با انقلاب اسلامی مشکل دارد.

 امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن بیرونی ما آمریکا است و تنها راه مقابله با آن اتحاد درونی است، یادآور شد: عزم ملی ملت ایران موجب اقتدار جمهوری اسلامی می شود. 

 خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه برجام باشد یا نباشد دنیا به آخر نرسیده است، افزود: برجام ذره‌ای سود و منفعت از سوی آمریکا برای ایران نداشت.

 وی گفت: اقدام ترامپ و خروج از برجام همه کشورها را علیه این کشور متحد کرد و دیدیم که همه کشورهای جهان به جز سه کشور از این اقدام امریکا اظهار تاسف کردند.

 آیت‌الله خاتمی به بیانیه دولت در زمینه خروج امریکا از برجام اشاره کرد و تصریح کرد: بیانیه دولت در راستای منافع ملی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری صادر شد.

 وی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان ،افزود: این ماه بهترین فرصت برای دعا کردن و آشتی با خداوند و استغفار است.//ن

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر