logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۶۹۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

کمک 7 میلیارد تومانی مردم زنجان به زلزله زدگان کرمانشاه/جمعیت هلال احمر زنجان نیروی داوطلب جذب می کند

کمک-7-میلیارد-تومانی-مردم-زنجان-به-زلزله-زدگان-کرمانشاه-جمعیت-هلال-احمر-زنجان-نیروی-داوطلب-جذب-می-کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مجموع کمک های غیر نقدی مردم استان زنجان به زلزله زدگان کرمانشاه 7 میلیارد تومان بود.

شهرام میرزایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: اگر بخواهیم در مواقع بحران و شرایط سخت موفق باشیم باید کارکنان هلال احمر با برنامه ریزی صحیح و بهره مندی علمی و دقیق از منابع انسانی با آموزش های تخصصی امداد و نجات آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث کسب کنند.
وی با بیان اینکه افراد نبایستی خودشان را دست کم بگیرند، افزود: مهارت ها و تجارب کارکنان در جای خود به کار جمعیت خواهد آمد،افزود:جوانان یکی از محورهای اصلی در تدوین برنامه راهبردی جوانان جمعیت هلال احمر محسوب می شوند.
این مسئول ادامه داد: جمعیت جوانان هلال احمر باید با انجام بسیاری از فعالیت های فرهنگی، امدادی و آموزشی در دانشگاه حضور یابند و با معرفی فعالیت های هلال احمر و آموزش کمک های اولیه، دانشجویان را برای ورود به جمعیت هلال احمر و انجام کارهای عام المنفعه و بشردوستانه آماده کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره بین‌المللی "آن‌ست" با حضور تیم‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، گیلان و زنجان، گفت: این برنامه به نحو مطلوبی در استان اجرایی شد.

میرازیی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته هلال احمر فعالیت تیم‌های واکنش سریع در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده آغاز می شود.

میرزایی با اشاره به اینکه  نمایشگاه توانمندی‌ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر استان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت، بیان داشت:موزه جمعیت هلال احمر استان زنجان در زیرزمین ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر استان دایر می‌شود.
وی میزان کمک‌های مردمی انجام شده در استان زنجان به زلزله‌زدگان کرمانشاه را 250 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برآورد انجام شده از کمک‌های غیرنقدی مردم استان زنجان حدود 7 میلیارد تومان است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اضافه شدن تجهیزات مورد نیاز جمعیت طی سال گذشته ،بیان داشت: تلاش می‌شود در سال‌جاری هم خودروهای کمک‌دار و دیگر تجهیزات مورد نیاز به امکانات موجود اضافه شود.
میرزایی از قرار داده شدن یک قطعه زمین در عوارضی زنجان- قزوین خبر داد و گفت: این زمین برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در نظر گرفته شده است.
وی همچنین به برنامه‌ریزی انجام شده برای بازسازی سالن 900 نفره هلال زنجان اشاره و تصریح کرد: این بازسازی در سال‌جاری انجام می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی انجام شده برای اطلاع‌رسانی از جذب نیروی داوطلب در این جمعیت، ابراز امیدواری کرد، این اطلاع‌رسانی در هفته هلال انجام و منجر به جذب نیرو شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر