logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۶۹۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید در جامعه نهادینه شود/ حمایت از تولید باید در اولویت قرار گیرد

فرهنگ-استفاده-از-کالای-ایرانی-باید-در-جامعه-نهادینه-شود-حمایت-از-تولید-باید-در-اولویت-قرار-گیرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر استفاده از کالاهای تولید داخلی گفت: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی به منظور افزایش اشتغال باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری امروز در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اشاره به مباحث اقتصادی و حمایت از تولید داخلی اظهار کرد: یکی از مباحث داغ جامعه مباحث اقتصادی است.

وی به نامگذاری شعار چندین ساله مبحث اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: هر ساله شاهد تخصصی شدن نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب در موضوع اقتصاد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی را چهار ضلعی دانست و عنوان کرد: ضلع بزرگ شامل بخش سیاست‌گذاری در حوزه دولتی است.

وی افزود: ضلع تولیدکنندگان و ضلع مصرف کنندگان و نیز ضلع شبکه تولید و برندسازی دیگر اضلاع را تشکیل می‌دهند.

فغفوری به حمایت همه جانبه قوه‌های مجریه، مقننه و قضائیه از کالای ایرانی تاکید فراوان کرد و گفت: باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود.

وی به حمایت از تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: هرچقدر از تولیدکننده‌ها حمایت شود همانقدر آن‌ها می‌توانند کالای با کیفیت تحویل مردم دهند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به حمایت از تولیدکنندگان برای تولید با کیفیت کالا گفت: تا زمانی که از تولید کننده حمایت نشود حمایت از مصرف کننده و حمایت از کالای ایرانی محقق نخواهد شد.

نباتچیان با بیان اینکه باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: نمی‌شود همواره مصرف کننده را لوس کرد و تولید کننده را تحت فشار گذاشت.

وی با بیان اینکه سودهای بانکی بیشتر از سود کارآفرینی و اداره کردن یک کارخانه است، خاطرنشان کرد: تولید کنندگان اگر پول‌هایی که در تولید سرمایه‌گذاری کردند را در بانک بگذارند بیشتر سود می‌کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر