logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۶۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

انهدام باند سارقان حرفه‌ای داخل خودرو با 40 فقره سرقت در زنجان

انهدام-باند-سارقان-حرفه‌ای-داخل-خودرو-با-40-فقره-سرقت-در-زنجان-

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری 2 سارق حرفه اي خودرو و داخل خودرو و كشف 40 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي خبر داد.

سردارعلي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پي دريافت شكايات متعددي در خصوص سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در سطح استان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت .

سردار آزادي ادامه داد: در بررسي هاي اوليه سرنخ هايي از حضور يک باند سارقان به دست آمد که با کار اطلاعاتي شبانه روزي محل اختفاي آن ها شناسايي شد .

وی افزود: در اين راستا ماموران ماموران پليس آگاهي استان زنجان با تلاش و پیگیری های شبانه روزي دو مظنون به سرقت را شناسایی و آنان را در يك عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان بيان کرد: سارقان پس از اعتراف به 40 فقره سرقت خودرو و محتويات داخل خودرو،جهت سير مراحل قانوني به دادسرا و از آن طريق روانه زندان شدند.

آزادي تاكيد كرد: پليس بصورت 24 ساعته آماده بوده و هيچگونه اجازه اي به مجرمان براي از بين بردن امنيت و آرامش مردم نخواهند داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر