logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۶۸۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

بازار خودرو زنجان به صورت آزمایشی آغاز به کار می‌کند/ افتتاح رسمی بعد از ماه مبارک رمضان

بازار-خودرو-زنجان-به-صورت-آزمایشی-آغاز-به-کار-می‌کند-افتتاح-رسمی-بعد-از-ماه-مبارک-رمضان

عضو شورای شهر زنجان گفت: بازار خودرو زنجان به صورت آزمایشی آغاز به کار می‌کند.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو زنجان اظهار کرد: در کمیسیون خدمات شهری در مورد آخرین وضعیت بازار خودرو توضیحاتی از طرف سازمان مشاغل ارائه شد و مقرر شده تا قبل از افتتاح رسمی این بازار به صورت آزمایشی آغاز به کار کند.

وی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز بازار خودرو تا چند روز آینده در محل مستقر خواهد شد، ابراز کرد: آغاز به کار آزمایشی بازار خودرو برای این است که ایردات قبل از افتتاح رسمی رفع شود.

عضو شورای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نظر برخی از دوستان این بود که در عید فطر این بازار به صورت رسمی افتتاح شود، خاطرنشان کرد: در مورد زمان افتتاح رسمی به نتیجه قطعی نرسیدیم و منتظر استقرار تجهیزات برای آغاز به کار آزمایشی این بازار هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری در دوره آزمایشی احصا خواهند شد، عنوان کرد: در مورد اینکه آیا این بازار به بخش خصوصی داده شود و یا اینکه شهرداری آن را اداره کند به این نتیجه رسیدیم که شهرداری به مدت 6 ماه به صورت آزمایشی این مجموعه را مدیریت کند و اگر نیاز بود به بخش خصوصی واگذار شود.

راشاد با بیان اینکه به نظر بنده شهرداری باید خودش بازار خودرو را مدیریت کند، ادامه داد: بازار خودرو نیاز شهر زنجان بود که اکنون به مرحله عملیاتی در آمده است.

وی ابراز امیدواری کرد که این بازار بتواند انتظارات شورا، شهرداری و مردم زنجان را برآورده کند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: از نظر ما بازار خودرو اکنون آماده بهره برداری است اما تصمیم این بود که برای رفع ایرادات مدتی این بازار به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر