logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۶۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

تقدیم 199 شهید استان زنجان در خرداد ماه/دستگاه های اجرایی 20 درصد از بودجه فرهنگی را به حوزه ایثار و شهادت اختصاص دهند

تقدیم-199-شهید-استان-زنجان-در-خرداد-ماه-دستگاه-های-اجرایی-20-درصد-از-بودجه-فرهنگی-را-به-حوزه-ایثار-و-شهادت-اختصاص-دهند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:در هشت سال دوران دفاع مقدس 199 شهید در خرداد ماه تقدیم نظام اسلامی شده است.

به گزارش موج رسا; علی کاظمی در جلسه ستاد سوم خرداد استان زنجان اظهار داشت: شهدای خراد ماه استان زنجان ۱۹۹ نفر هستند و در عملیات بیت المقدس ۱۱۰ شهید از استان تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه ۶ هزار دیدار و ۴۰۰ یادواره در طول سال در استان زنجان برگزار می شود،افزود:۳۵۹ خدمت از سوی بنیاد شهید ارائه می شود.

این مسئول بیان داشت: ضروری است دستگاه های اجرایی 20 درصد از اعتبارات فرهنگی خود را به حوزه ایثار و شهادت انتقال دهند که انتظار است این اعتبارات در این زمینه هزینه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: ترویج،تبلیغ و دیدار از پنج آزاده متعلق به این عملیات از برنامه های بنیاد شهید است.

کاظمی از برگزاری برنامه های فرهنگی خبرداد و گفت:نرم افزار چند رسانه ای روزهای خدایی نیز در این روز منتشر می شود.

وی از اجرای برنامه در حسینیه های شهدای استان  خبرداد و گفت: مسابقات فرهنگی به این مناسبت برگزار می شود.

"علیمحمدی "مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز از رایگان بودن موزه ها در سوم خرداد برای جامعه ایثارگران خبرداد و گفت: جامعه ایثارگری می توانند به صورت رایگان از موزه های استان بازدید کنند.

"ناصری،رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت:جشنواره فرهنگی هنری نماز،شهدا و ایثارگران سال گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و در مجموع ۴۵۰ اثر از ۱۳ استان کشور به این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه آثار برگزیدگان به چاپ رسید،افزود: این جشنواره  اقدام بسیار پسندیده بود که آثار و برکات بالایی داشت.

"حسینی"رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ضروری است برنامه های سالانه به ویژه در حوزه ایثار و شهادت به نحو مطلوبی برگزار شود.

وی با بیان اینکه  افتخار به گذشته و امید به آینده انقلاب شعار چهلمین سال انقلاب اسلامی است،گفت: ضروری است در برنامه ها این شعار مورد توجه قرار گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر