logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۶۸۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در دیدارکارگزاران حج با امام جمعه زنجان عنوان شد؛

اعزام 1628 زائر زنجانی به حج تمتع/ جایگاه حجاج از سوی کشور عربستان حفظ شود

اعزام-1628-زائر-زنجانی-به-حج-تمتع-جایگاه-حجاج-از-سوی-کشور-عربستان-حفظ-شود

مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام یک هزار و 628 نفر زنجانی به حج تمتع در سال جاری خبرداد.

به گزارش موج رسا; فرامرز بابایی در دیدار کارگزاران حج استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، اظهار داشت: در سال جاری ۱۳ کاروان از استان زنجان به حج مشرف می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۸ دفتر زیارتی در استان برای ثبت نام نظر گرفته شده است،ادامه داد:در سال جاری دو کاروان به تعداد کاروان های سال گذشته اضافه شده است.

این مسئول با اشاره به افزایش ۳۳۰ نفری زائران زنجانی در سال جاری، افزود:امسال در مجموع یک هزار و ۶۲۸ زائر و عوامل اجرایی به سرزمین وحی اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان میزان پرداخت بخش اول مبلغ سفر را ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۷۲ ساعت پس از ثبت نام مدارک به مدیر کاروان ارائه برای مراحل بعدی ارائه شد.

بابایی از اعزام زائران زنجانی از فرودگاه خبر داد و افزود: همه کاروان‌های استان زنجان از فرودگاه زنجان اعزام می شوند.

آیت الله شیخ علی خاتمی نیز در این دیدار با کارگزاران، اظهار داشت: باید اعزام حجاج زنجانی با مدیریت درست و برنامه ریزی مدون انجام شود.

وی بر ضرورت استفاده از تجارب سال های  گذشته تاکید کرد و گفت:تجربه اندوزی موجب ارائه خدمات بهتر می شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه برگزاری حج نیازمند مدیریت قوی است،بیان داشت:کارگزاران برای انجام این فریضه باید تمام تلاش خود به کار گیرند.

وی حج تمتع را بزرگترین حج و دارای فضایل بیشمار عنوان کرد و افزود:در این مراسم باید جایگاه حجاج از سوی کشور عربستان حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان برضرورت برگزاری باشکوه تر و وحدت بخش تر حج امسال تاکید کرد و افزود: زیرساخت های لازم در این زمینه فراهم است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر