logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۶۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان خبرداد

تشکیل کارگروه فرهنگ سازی و فروش کالای ایرانی در زنجان/ فروشندگان کالای ایرانی تشویق می شوند

تشکیل-کارگروه-فرهنگ-سازی-و-فروش-کالای-ایرانی-در-زنجان-فروشندگان-کالای-ایرانی-تشویق-می-شوند

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان از تشکیل کارگروه فرهنگ سازی و فروش کالای ایرانی در شهرستان های تابعه استان خبرداد

علیرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای تحقق شعار سال از سوی بسیج اصناف و بازار در سال جاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه بازار و اصناف در سال حمایت از تولید کالای ایرانی تلاش خود را برای حمایت از کالای ایرانی اعلام کرده و خریداران را به خرید این کالا تشویق می کنند.

این مسئول از تشکیل کارگروه فرهنگ سازی و فروش کالای ایرانی در شهرستان های تابعه استان خبرداد و گفت: تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی بین اتحادیه های صنفی از دیگر برنامه ها در سال جاری است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان ادامه داد:برگزاری جلسات توجیهی و اجرای تبلیغات و فضا سازی در مجتمع های تجاری و بازارهای مسقف از دیگر برنامه های امسال محسوب میشود.

حیدری با بیان اینکه تشویق و معرفی فروشندگان کالای ایرانی از طریق اتحادیه و مجمع امور صنفی از دیگر برنامه های سال جاری است، افزود: مقرر شده تا فروشندگان کالای ایرانی تشویق شوند.

وی بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد با بازار و اصناف مشکلاتی همچون مشکلات مالیاتی، قانون کار، عدم وجود نقدینگی و قاچاق کالا از سوی تولید کنندگان مطرح شد.

این مسئول گفت: فرهنگ سازی در زمینه تولید کالای ایرانی یکی از مباحث جدی سازمان بسیج اصناف است که در این زمینه جلسات مختلفی با بازاریان و اصناف در طول سال برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت های مطلوبی در حوزه تولید کالای ایرانی وجود دارد،افزود:برخی از این تولیدات هنوز برای مردم شناخته شده نیست.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر