logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۶۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

داشتن جامعه جوان بزرگترین فرصت و سرمایه کشور است/ لزوم استفاده از نخبگان در عرصه مدیریت کشور

داشتن-جامعه-جوان-بزرگترین-فرصت-و-سرمایه-کشور-است-لزوم-استفاده-از-نخبگان-در-عرصه-مدیریت-کشور

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت نقش جوانان در جامعه گفت: داشتن جامعه جوان بزرگترین فرصت و سرمایه کشور است.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش‌امیری امروز در جشن نشاط و امید که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، اظهار کرد: کشوری که جمعیت جوان دارد باید هر روز برای جوانان روز نشاط و امید باشد.

وی با بیان اینکه جوانان محور حرکت و موتور محرک هر جامعه‌ای هستند، ابراز کرد: اگر جوانان در تمامی حرکت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی جلوتر از دیگران نباشند، عقب‌تر نیستند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه داشتن جامعه جوان بزرگترین فرصت و سرمایه کشور است، خاطرنشان کرد: ایران از جمله کشورهایی است که از این سرمایه برخودار است.

وی با بیان اینکه جوانان باید از تکنولوژی و دانش نهایت بهره را ببرند، گفت: جوانان دو گروه هستند که گروه اول امید و روحیه بالایی دارند و گروه دوم ناامید بوده و همه چیز را سیاه و تاریک می‌بینند.

درویش‌امیری با تاکید بر اینکه امید برای جوانان واجب‌تر و مطلوب‌تر است، تصریح کرد: مسئولان باید جوانان امروز را درک کنند و نباید با نسلهای گذشته مقایسه شوند.

وی با اشاره به دسترسی جوانان به منابع و اطلاعات در هر نقطه از جهان ادامه داد: باید توجه کنیم که اگر فیلتر کنید با فیلتر شکن وارد خواهند شد، نمی‌شود به جوانان دروغ گفت و واقعیت‌ها را از آنها پنهان کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه جوانان به راحتی حقایق را کشف می‌کنند، اظهار کرد: مخالفت با شادی و نشاط جوانان آنها را به سمت آسیب‌های اجتماعی هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید بپذیرند که نسل جوان کنجکاو و پرسشگر هستند، خاطرنشان کرد: جوانان نیز در کنجکاوی و پرسشگری باید منطق و اخلاق را رعایت کنند، گاهی برخی فکر می‌کنند که با پرخاشگری می‌توان نتیجه گرفت.

درویش‌امیری با بیان اینکه در عرصه مدیریت باید از نخبگان استفاده کرده و کادرسازی کنیم، عنوان کرد: در گذشته در این زمینه غفلت شده و ما نتوانستیم کادرسازی کنیم.

 //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر