logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۴
[ شناسه خبر : ۶۸۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

۷۰ ساله‌ها امورات اجرایی کشور را به جوانان تحویل دهند

۷۰-ساله‌ها-امورات-اجرایی-کشور-را-به-جوانان-تحویل-دهند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به لزوم اهمیت دادن به جوانان گفت: ۷۰ ساله‌ها امورات اجرایی کشور را به جوانان تحویل دهند.

به گزارش موج رسا; علی وقف‌چی امروز در جشن نشاط و امید با اشاره موضوع ایران هراسی که توسط دشمنان دنبال می‌شود، اظهار کرد: ما با فرش‌مان در قلب اروپا، آسیا و آفریقا نشان دادیم که می‌توانیم جهان را با فرهنگ و اصالت خودمان تسخیر کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین رسالت هر ایرانی منادی صلح جهانی بودن است، ابراز کرد: جوانان ایران اسلامی امروز باید تلاش کنند تا خودشان را به آن چیزی که کشور نیازد دارد، برسانند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشور امروز به یک نهضت علمی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اگر با نگاه علمی به مسائل نگاه نکنیم، نمی‌توانیم به اهداف‌مان برسیم.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما ۲۳۰ هزار زندانی وجود دارد، گفت: تعداد زندنیان در برخی از کشورها ۱۰ نفر است و ما باید توجه کنیم که چرا آمار زندانیان ما این چنین بالا است.

وقف‌چی با بیان اینکه رویکردها باید در عمل نسبت به ورزش و جوانان تغییر کند، عنوان کرد: جای تاسف دارد که برخی از مسئولان هنوز به این نتیجه نرسیدند که باید از جوانان حمایت کرد.

وی با اشاره به مطرح کردن موضوع هر ایرانی یک شغل در مجلس تصریح کرد: متاسفانه برخی از دوستان که چندین شغل داشتند با این موضوع مخالفت کرده و آن را پوپولیستی عنوان کردند در حالی که این قانون تهدیدی برای کسانی بود که ۱۰ شغل مختلف دارند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکردهای علمی باید به نفع جوانان باشد، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که بیشتر فرماندهان و رزمندگان را جوانان تشکیل داده بودند اما امروز ۷۰ ساله‌ها امورات اجرایی کشور را به دست گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم باتجربه‌ها جای خود را با جوانان عوض کنند، گفت: ما ظرفیت کارمند کردن جمعیت جوان کشور را نداریم و در این راستا جوانان باید در حوزه‌های دیگر از جمله کارآفرینی فعال باشند.

وقف‌چی با بیان اینکه ۸۵ درصد از درآمدهای کشور به سمت مدیریت کارمندان می‌رود، افزود: تنها راه برای برون رفت از این وضعیت مسلح شدن به سلاح علم است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر