logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۶۸۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان:

6270 دانش آموز در استان زنجان در فضای تخریبی تحصیل می‌کنند

6270-دانش-آموز-در-استان-زنجان-در-فضای-تخریبی-تحصیل-می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان 28 فضای تخریبی در استان زنجان وجود دارد گفت: 6 هزارو 270 دانش آموز در استان زنجان در فضای تخریبی تحصیل می‌کنند.

به گزارش موج رسا; یعقوب‌علی عبادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ۲۸ فضای آموزشی در استان زنجان تخریبی هستند اظهار کرد:  6 هزار و۲۷۰ دانش‌آموز در این فضای تخریبی تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان به ۹۱۹ کلاس نیاز داریم تصریح کرد: بخشی از مدارس در کانکس دایر می‌شود که برای جبران کمبودها و جایگزین کردن فضاهای تخریب و مقاوم سازی مدارس اعتبار کافی نداریم و در سال تنها می‌توانیم یک یا دو مدرسه را جایگزین کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره اینکه برخی از مطالبات فرهنگیان و معلمان حق التدریسی پرداخت شده است بیان کرد حقوق برخی از این افراد و اوباما به طور کامل پرداخت شده اما برخی از مناطق هنوز باقی مانده است است که به زودی مطالبات آنان واریز میشود.

وی پسرانه عادی برای هر دانش آموز را 7 هزار و ۸۰۰ تومان برشمرد و گفت: بودجه آموزش و پرورش هزینه تامین تجهیزات تعمیرات پرداخت حامل‌های انرژی و ساخت مدارس را نمی‌دهد اما امیدواریم در سال جدید با مدیریت جدید بخشی از نیازها برطرف شود.

عبادی به اقدامات خوب خیرین برای مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳۴ پروژه در دست اقدام بوده و از طریق تغییر کاربری و درآمد حاصل از این کار سعی داریم تا پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

وی در پایان با اشاره به نقش معلمان در توسعه جامعه افزود: معلم به عنوان پایه گذار توسعه و ارتقای جوامع در سطح کشور کمک می‌کند و حل مشکلات آنها انگیزه را برای بهبود عملکرد افزایش می‌دهد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر