logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۶۸۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

بودجه سازمان فرهنگی شهرداری زنجان 5 میلیارد تومان است/ بخشش‌های بی‌رویه به سازمانها و نهادها برای خودشیرینی کردن را جزو بودجه فرهنگی نمی‌دانم

بودجه-سازمان-فرهنگی-شهرداری-زنجان-5-میلیارد-تومان-است-بخشش‌های-بی‌رویه-به-سازمانها-و-نهادها-برای-خودشیرینی-کردن-را-جزو-بودجه-فرهنگی-نمی‌دانم

شهردار زنجان گفت: بخشش‌های بی‌رویه به سازمانها و نهادها برای خودشیرینی کردن را جزو بودجه فرهنگی نمی‌دانم.

به گزارش موج رسا; مسیح‌الله معصومی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه سازمان فرهنگی شهرداری زنجان درآمدی ندارد، اظهار کرد: تمام ارقامی که در بودجه پیش بینی شده توسط شهرداری تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این بودجه از محل کمک به سازمانها تامین خواهد شد، ابراز کرد: کمتر سازمانی در شهرداری زنجان از این ویژگی برخوردار است، تفاوت دوم سازمان فرهنگی شهرداری این است که رئیس هیئت مدیره این سازمان خود شهردار است در حال که در دیگر سازمانها یکی از معاونین این مسئولیت را برعهده دارد.

شهردار زنجان بیان کرد: اگر شخصیت حقوقی یک سازمان را مستقل فرض می‌کنیم، نمی‌توانیم قسمت بودجه جاری را از کل بودجه آن جدا کنیم و بگوییم باقیمانده بودجه فرهنگی سازمان است یعنی باید گفت که بودجه واقعی این سازمان رقمی است که در بودجه آمده و مقدار آن پنج میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم تالار همایش که برای کارهای فرهنگی است را از بودجه فرهنگی جدا کنیم، خاطرنشان کرد: بخشی از بودجه سازمان فرهنگی شهرداری زنجان مربوط به کارهای عمرانی و بخشی مربوط به هزینه‌های جاری است.

معصومی تصریح کرد: به فرض مثال هزینه‌ای که در سال 93 انجام شده و ما امسال آن را پرداخت می‌کنیم مربوط به هزینه‌های سال 97 محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر بدهی‌های حوزه فرهنگی در سال گذشته تسویه شد، عنوان کرد: امسال نخستین سال استقلال و شکوفایی سازمان فرهنگی است و باید کمک کرد تا این استقلال تسریع یابد.

شهرداری زنجان با بیان اینکه بخشش‌های بی‌رویه به سازمانها و نهادها برای خودشیرینی کردن را جزو بودجه فرهنگی نمی‌دانم، اظهار کرد: مراسمهای فرهنگی خوبی در شهر برگزار شده است.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر