logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۶۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

جایگاه شوراها باید جدی گرفته شود/ لزوم جلوگیری از سوء استفاده‌ها از بودجه فرهنگی شهرداری زنجان

جایگاه-شوراها-باید-جدی-گرفته-شود-لزوم-جلوگیری-از-سوء-استفاده‌ها-از-بودجه-فرهنگی-شهرداری-زنجان

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره اهمیت شوراها گفت: جایگاه شوراها در کشور باید جدی گرفته شود.

به گزارش موج رسا; احمد نصیری امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره روز تشکیل روز شورا و تبریک این روز اظهار کرد: با توجه به وقفه‌ای که در آغاز کار شوراها ایجاد شد بالاخره از سال 77 شوراها کار خود را آغاز کردند و امروز در پنجمین دوره آن قرار داریم.

وی با بیان اینکه نباید به تبریک‌ها اکتفا کرد، ابراز کرد: باید دید که آیا شورا جدی گرفته شده و در جایگاه واقعی قرار گرفته است؟.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به باید بررسی شود که به مصوبات شورا عمل شده است یا نه گفت: از طرف دیگر باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که آیا شورا به وظایف خود عمل کرده است.

وی با اشاره به روز کارگر و تلاش کارگران در جامعه این روز را به همه کارگران و به خصوص کارگران شهرداری زنجان تبریک گفت.

نصیری به روز معلم نیز اشاره کرد و این قشر را کم توقع و ارزشمند برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نباید به تبریک‌ها اکتفا کرد چرا که نیاز است برای حل مشکلات این قشر فکر اساسی شود.

وی به بودجه فرهنگی شهرداری زنجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: بودجه فرهنگی شهرداری زنجان نباید به عنوان یک حیاط خلوت برای دیگران باشد، برخی ارگانها و نهادها هم از دولت بودجه می‌گیرند و هم به سراغ شهرداری زنجان می‌آیند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه چندین سازمان هم از بودجه دولت استفاده می‌کنند و هم از شهرداری پول می‌گیرند تصریح کرد: شهرداری باید براساس برنامه کمیسیون فرهنگی پول هزینه کند.

وی خطاب به شهردار زنجان گفت: نباید اجازه داد سوء استفاده‌ای از بودجه فرهنگی شهرداری زنجان انجام شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر