logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۶۸۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با امضای میثاق نامه انجام شد؛

حمایت بازار و اصناف استان زنجان از کالای ایرانی

حمایت-بازار-و-اصناف-استان-زنجان-از-کالای-ایرانی-

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت:با امضای میثاق نامه ای از سوی اصناف و بازاریان استان زنجان،این قشر حمایت خود را از کالای ایرانی اعلام کردند.

 علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: جلسه تبیین شعار سال برای اصناف و بازاریان استان زنجان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان،روسای اتاق اصناف شهرستان های تابعه،روسای اتحادیه های امور صنفی زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده و شهرستان های ایجرود، ماهنشان و طارم در محل سالن جلسات اتاق اصناف استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه بازار و اصناف حمایت خود را شعار سال و کالای ایرانی اعلام کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این جلسه میثاق نامه اصناف و بازاریان استان در راستای حمایت از منویات مقام معظم رهبری قرائت و اصناف و بازاریان استان طوماری نیز در این زمینه امضا کردند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان ادامه داد: این میثاق نامه در راستای حمایت از شعار سال و کمک به اقتصاد و معیشت مردم امضا شد.

حیدری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در فروردین ماه سال جاری در حرم مطهر رضوی، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند:"فروشنده باید کالای ایرانی بفروشد و این نامگذاری مسئولیت اصناف و بازاریان را در حمایت از کالای ایرانی سنگین تر کرده است.

وی گفت: در این میان اصناف و بازاریان استان زنجان به عنوان پرچمدار و الگو همچون گذشته پیشرو خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه انجام اقدام عملی در راستای تحقق شعار در این میثاق نامه مورد توجه قرار گرفت، افزود: البته بخش های مختلف دولتی و خصوصی و سایر بخش ها به ویژه گروه های مردمی نقش بیشتری در این زمینه دارند.

حیدری بیان داشت: مردم به عنوان مصرف کننده نقش اساسی را در این زمینه برعهده دارند.

وی افزود: اصناف و بازاریان استان همت خود بر این امر معطوف داشته و برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار می گیرند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان بیان داشت: در این جلسه ،شهید صادق حدادیان نیز به عنوان شهید شاخص اصناف و بازار استان زنجان معرفی شد.

حیدری گفت: این شهید از صنف درب و پنجره سازان بوده و در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه در سال 1365 به فیض شهادت رسیده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر