logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۶۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

دولت بدون حضور مردم قادر به خروج از وضعیت فعلی نیست

دولت-بدون-حضور-مردم-قادر-به-خروج-از-وضعیت-فعلی-نیست

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مشارکت مردم گفت: دولت بدون حضور مردم قادر به خروج از وضعیت فعلی نیست.

به گزارش موج رسا; علی وقف‌چی امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دلایل عقب‌ماندگی‌ کشور ما به دلیل کمرنگ بودن نقش مردم بوده است، اظهار کرد: در گذشته تمام کارهای عمرانی به دست مبارک مردم اتفاق می‌افتاد اما امروز چه شده که این موضوع کمرنگ‌تر شده است.

وی تصریح کرد: با جرات تمام می‌گویم که اگر 80 میلیون جمعیت ایران دست به دست هم ندهند و کمک نکنند و تمام وجود و سرمایه‌ خود را در فعالیت‌های اجتماعی و عمرانی کشور صرف نکنند دولت توان خروج از این وضعیت را ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 85 درصد درآمد کشور صرف حقوق کارمندان می‌شود، ابراز کرد: با این وضعیت طبیعی است که توانی برای عمران و آبادی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه روز به روز از رونق نفت و گاز و صنایع کاسته شده و نقش علم برجسته می‌شود، گفت: کشور را باید به صورت علمی اداره کرد و تمام صاحب‌نظران نیز نسبت به این موضوع اتفاق نظر دارند که ثروت واقعی را باید از راه اداره علمی کشور به دست آورد.

وقف‌چی به تولید ثروت توسط کشورهایی همچون آمریکا و آلمان اشاره کرد و افزود: امروزه علم دنیا را متحول کرده و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه برای اداره علمی کشور باید به مراکز علمی اولویت قائل باشیم، خاطرنشان کرد: مراکز علمی جایگاه بالایی در کشورهای توسعه یافته دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای خروج از این وضعیت 80 میلیون ایرانی باید نقش‌آفرینی کرده و ایثار کنند، اظهار کرد: ملتی که هشت سال جنگ را اداره کرد امروز نیز می‌تواند این شرایط را با موفقیت پشت سر بگذارد چرا که شرایط امروز سخت‌تر از آن دوران نیست.

وی با تاکید بر اینکه ایثار و فداکاری دوران هشت سال دفاع مقدس پیروزی‌ها رقم زد، عنوان کرد: متاسفانه معنویت نسبت به دوران هشت سال دفاع مقدس کمرنگ‌تر شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر