logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۶۸۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

فعالیت‌های فرهنگی باید تار و پود جامعه را فراگیرد

فعالیت‌های-فرهنگی-باید-تار-و-پود-جامعه-را-فراگیرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید تار و پود مراکز فرهنگی و در یک کلام جان جامعه را فراگیرد.

به گزارش موج رسا; علی کاظمی در جلسه شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: در حوزه‌های اشتغال و درمان چالش‌های بسیاری وجود دارد.

وی افزود: ارتقای بیش از پیش خدمات بهداشتی و درمانی و ایجاد زمینه اشتغال از طرق مختلف می‌تواند شرایط مناسب‌تری را ایجاد کند.
این مسئول با بیان اینکه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران یکی از مواردی است که باید اجرای آن را با قوت بیشتری شاهد باشیم، افزود: امیدواریم پیگیری‌ها در این راستا نتیجه بخش باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد:  بدین ترتیب خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز زندگی خود را در شرایط بهتری ادامه دهند.
وی با اشاره به عصر کنونی ،خاطرنشان کرد: عصری که در آن زندگی می‌کنیم عصر اطلاعات و ارتباطات است به عبارتی باید زمینه اقدامات را در حوزه الکترونیکی شدن قوت بخشیم تا مراجعان در کمترین زمان ممکن به مقاصد خود دست یابند.
مدیرکل بنیاد استان زنجان از ضرورت هم‌افزایی در حوزه‌های فرهنگی سخن به میان آورده و ادامه داد: آنچه نیاز امروز جامعه را نشان می‌دهد به حوزه فرهنگی مربوط می‌شود در این میان شاهد برگزاری یادواره‌های بسیاری در مدارس شاهد استان بوده‌ایم که ثمرات قابل توجهی را در بر دارد.

کاظمی خاطرنشان کرد: اما باید به خاطر داشته باشیم که فعالیت‌های فرهنگی باید تار و پود مراکز فرهنگی و در یک کلام جان جامعه را فراگیرد.
گفتنی است،در ادامه هر یک از معاونان به بیان نظرات و پیشنهادت خود پرداخته و از اقدامات و برخی عملکردهای سال 96 مطالبی را ارائه کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر