logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۶۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان خبرداد

بدهی 70 میلیارد ریالی شرکت توزیع برق از مشترکان

بدهی-70-میلیارد-ریالی-شرکت-توزیع-برق-از-مشترکان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به بیش از 26 میلیارد تومان از بدهی این شرکت مربوط به ادارات استان است گفت: در حال حاضر مطالبات این شرکت از مشترکان به 70 میلیارد تومان رسید.

به گزارش موج رسا; علیرضا علیزاده شامگاه یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی از بدهی بالای 70 میلیارد تومانی شرکت توزیع برق زنجان خبرداد و اظهار کرد: بیش از 26 میلیارد تومان از این میزان بدهی مربوط به ادارات دولتی است.

وی بیش از 19 میلیارد تومان از بدهی‌ها نیز مربوط به بخش اقتصاد و صنعت استان است گفت: نزدیک 40 میلیارد تومان از این میزان بدهی مربوط به این دو بخش است.

علیزاده بیان کرد: ما بقی بدهی‌ها در حوزه خانگی٬ تجاری٬ کشاورزی و غیره است.

وی با اشاره به اجرای طرح تعویض کنتورهای قدیمی در سطح استان زنجان افزود: این طرح در استان زنجان در حال انجام است و هدف‌مان تعویض همه کنتورهای برق در سح استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به تعویض سیم‌های ملی و جایگزین کردن سیم‌های کابلی خود نگهدار در استان زنجان خاطر نشان کرد: این طرح به امر به دلیل جلوگیری از سرقت سیم‌ها و انرژی که بیشتر در روستاها اتفاق می‌افتد انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح امسال در یک هزار کیلومتر توسط این شرکت برنامه‌ریزی شده است.

علیزاده تصریح کرد: 51 درصد انرژی برق در حوزه تولید مصرف می‌شود و این از نظر ارزش استانی برای استان خیلی خوب است و 21 الی 22 درصد انرژی نیز در حوزه کشاورزی مصرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: 18 درصد از مصرف انرژی در بخش خانگی بوده و 12 درصد تجاری و 7 درصد نیز در بخش اداری مصرف می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر