logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۶۸۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

حل معضل رها سازی فاضلاب به رودخانه زنجانرود نیازمند توجه جدی مسئولان است

حل-معضل-رها-سازی-فاضلاب-به-رودخانه-زنجانرود-نیازمند-توجه-جدی-مسئولان-است

فرماندار زنجان با اشاره به مشکل رها سازی فاضلاب به رودخانه زنجانرود گفت: حل معضل رها سازی فاضلاب به رودخانه زنجانرود نیازمند توجه جدی مسئولان است.

به گزارش موج رسا; رضا عسگری شامگاه یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه باید در این منطقه یک کار جدی‌تری صورت گیرد اظهار کرد: در بخشی از صنعت آب مورد نیاز خود را از سفره‌های زیرزمینی تامین می‌کند در حالی که آب همین فاضلابهای رها سازی شده می‌تواند آب مورد بخشی از صنعت فعال در زنجان را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه دادستان زنجان نیز برای جلوگیری از رها سازی آب فاضلابها تاکید جدی دارند ابراز کرد: هفته گذشته نیز دادستان زنجان مکاتباتی را در خصوص حل این مشکل داشتند.

فرماندار زنجان تصریح کرد: مسئولان جهاد کشاورزی و محیط زیست این بحث را با جدیت پیگیری می‌کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه از آب این رودخانه نیز در زمین‌های کشاورزی در تولید سبزیجات و صیفی‌جات استفاده می‌شود.

شهرام طهماسبی نیز در این جلسه اظهار کرد: برای اینکه بخواهیم کار اساسی در استان در رابطه با کمبود آب انجام دهیم باید بدنبال بهترین راه مقابله با آن باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی بهره‌وری است و اولین گام نخست برای اینکه به بهره‌وری برسیم باید نگاه‌های راهبردی و جامع را جایگزین نگاه‌های بخشی کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه باید با همکاری و اتحاد مشکلات را حل کنیم افزود: بطور مثال اگر بخواهیم مشکلات کشاورزی را حل کنیم باید همه ارگان‌های مرتبط با ارائه راهبرد‌های عملی نسبت به حل مشکلات این بخش اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه باید تفکرات‌مان را به سمت استاندارد سازی تولیدات ببریم افزود: این کار در حوزه صنعت و کشاورزی باید اتفاق بیفتد.

طهماسبی با بیان اینکه با افکار و جامعه فکری اگر بخواهیم کارها را پیش‌ ببریم مطمنا استان از وضعیت فعلی خارج می‌شود گفت: ما می‌توانیم رویکرد‌های بهتر و تعامل رو به جلو داشته باشیم.

//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر