logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۶۸۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار خدابنده در گفت‌وگو با موج رسا:

تعداد کارخانه‌های موجود در شهرستان خدابنده پاسخگوی بیکاران این شهرستان نیست/ واحدهای بزرگ دامپروری در خدابنده ایجاد می‌شود

تعداد-کارخانه‌های-موجود-در-شهرستان-خدابنده-پاسخگوی-بیکاران-این-شهرستان-نیست-واحدهای-بزرگ-دامپروری-در-خدابنده-ایجاد-می‌شود

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: تعداد کارخانه‌های موجود در شهرستان خدابنده پاسخگوی بیکاران این شهرستان نیست.

حمید میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری در شهرستان خدابنده آماده است، اظهار کرد: همکاری‌ها برای ایجاد واحدهای بزرگ دامداری و دامپروری در شهرستان خدابنده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف هستیم، ابراز کرد: به دنبال این هستیم تا با حمایت از سرمایه‌گذاران به اشتغال شهرستان رونق دهیم.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه جوانان مستعد و تحصیل کرده زیادی در این شهرستان وجود دارند، خاطرنشان کرد: تعداد کارخانه‌ها در شهرستان خدابنده بسیار محدود بوده و پاسخگوی جمعیت این شهرستان نیست.

وی با بیان اینکه بیکاران زیادی در شهرستان خدابنده داریم، گفت: استقرار چند واحد صنعتی، دامداری و کشاورزی برای سال 97 پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم از میزان بیکاران این شهرستان بکاهیم.

میرزایی با اشاره به اینکه شهرستان خبدابنده در حوزه گردشگری ظرفیت‌های زیادی دارد، عنوان کرد: این شهرستان در محور گردشگری قرار گرفته و باید بتوان از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مسجد جامع سجاس، غاز کتله‌خور، مقبره قیدار نبی(ع) و شهرهای تاریخی به جذابیت‌های گردشگری این شهرستان افزوده است، افزود: توسعه خانه‌های بوم گردی در شهرستان دنبال می‌شود که اکنون 6 خانه بوم گردی در شهرستان وجود دارد.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده ایجاد شده است و مردم با کمترین مسافت به مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و مراکز بیمارستان دسترسی دارند و تمام مراکز درمانگاهی نیز دارای پزشک هستند.

وی به کلنگ‌زنی بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده نیز اشاره کرد و گفت: این بیمارستان در اردیبهشت ماه امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر