logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۶
[ شناسه خبر : ۶۸۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

رونق اقتصادی در گرو افزایش کیفیت تولید کالاهای داخلی است/ دشمنان امروز با جنگ اقتصادی وارد شدند

رونق-اقتصادی-در-گرو-افزایش-کیفیت-تولید-کالاهای-داخلی-است-دشمنان-امروز-با-جنگ-اقتصادی-وارد-شدند

امام جمعه زنجان با اشاره به باید نظارت بیشتری برای تولید کالای باکیفیت انجام شود گفت: رونق اقتصادی در گرو افزایش کیفیت تولید کالاهای داخلی است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در بیست و نهمین جشنواره امتنان از الگوهای برتر جامعه کار و تولید استان زنجان و دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان زنجان اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب نتوانست یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند بنابراین در صدد ایجاد نارضایتی مردم بوده و عرصه را برای زندگی آن‌ها تنگ کند.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینان در عمل با کار و تلاش به شعار مرگ بر آمریکا و شعار امسال تحقق بخشیدند ابراز کرد: دشمنان گاهی در عرصه زمینی، گاهی عرصه بنادر و دریایی و سایر حوزه‌ها کشور را مورد هجوم قرار دادند.

امام جمعه زنجان بیان کرد: جنگ همیشه در حوزه نظامی نظامی و جغرافیایی نیست و اقتضائاتی دارد که یکی از آن‌ها به اقتصاد مربوط می‌شود.

وی به همت جدی کارآفرینان و تولیدکنندگان در اوج تحریم‌ها تاکید کرد و گفت: باید نظارت بیشتری برای تولید کالای باکیفیت انجام شود تا تمایل به مصرف کالای ایرانی و ماندگاری آن در بازار افزایش یابد.

خاتمی با اشاره به اینکه تزریق منابع دولتی به کارخانجات بدون وجود رقابت به اقتصاد ضربه وارد می‌کند عنوان کرد: برای اینکه جلوی آسیب به اشتغال را بگیریم همه باید عزم جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: افرادی که زمینه اشتغال یک نفر را فراهم می‌کنند مطمئن باشند که برای استقلال، سربلندی، غرور و افتخار کشور در مقابل دشمنان ایستادند در حالی که می‌دانیم برخی با چه دشوار‌ها با چنگ و دندان سرپا ایستادند.

امام جمعه زنجان تولیدکنندگان را ضلع نخست تولید و مصرف‌کنندگان را ضلع دوم آن خواند و گفت: تاکید بر مصرف کالای داخلی نیازمند برنامه‌ریزی است چرا که تولید و رونق اقتصادی ناشی از عوامل مختلف از جمله جغرافیایی، فنی، بازار و سایر موارد است و در این راستا می‌توان از تجربیات موفق سایر کشورها نیز بهره برد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر