logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۶۸۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

در برنامه های شکلی خود را معطل کرده ایم/ضرورت تشکیل کمیته بررسی محتوای برنامه های 14 و 15 خرداد

در-برنامه-های-شکلی-خود-را-معطل-کرده-ایم-ضرورت-تشکیل-کمیته-بررسی-محتوای-برنامه-های-14-و-15-خرداد

فرماندار زنجان گفت: در برنامه های شکلی خود را معطل کرده ایم و به محتوای توجه نشده است‌.

به گزارش موج رسا; عسگری در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)،قیام ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس، با اشاره به شرایط سخت و هجمه های بسیار دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: پاسخ منطقی به هجمه ها داده نمی شود.

وی با بیان اینکه در برنامه های شکلی خود را معطل کرده ایم و به محتوای توجه نشده است‌،خاطرنشان کرد: ضروری است کمیته ای از نظر محتوایی در این زمینه تشکیل شود.

عسگری ادامه داد: باید از فرصت تقارن با لیالی قدر استفاده کرده و خطبا به شبهات مردم پاسخ های مناسب بدهند.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی نیاز جامعه امروز است، افزود: کار محتوایی جدی در فضای مجازی ضروری است تا پاسخ به شبهات درست داده شود.

 

*فضا سازی شهری برای 14 و 15 خرداد در زنجان

معاون شهردار زنجان نیز در این جلسه با تشریح برنامه های شهرداری برای ماه رمضان و ایام 14 و 15 خرداد، از فضاسازی و نصب پرچم های مشکی و بنر در سطح شهر خبر داد.

احمدی برگزاری ایستگاه صلواتی و اجرای برنامه های فرهنگی مناسبتی و برگزاری نمایشگاه در محل کارخانه کبریت را از برنامه های شهرداری عنوان کرد و گفت:ایستگاه افطاری در سه نقطه شهر اجرایی می شود.

فرمانده سپاه شهرستان زنجان نیز در این جلسه برضرورت فضاسازی پررنگ در سطح شهر تاکید کرد و گفت: تقارن برنامه های شمسی و قمری موجب کمرنگ شدن یکی از برنامه ها می شود.

محسن سهندی با اشاره به اجرای برنامه های 14 و 15 خرداد با محوریت مساجد،خاطرنشان کرد: ضروری است دستگاه های اجرایی نیز  برنامه های سالنی خود را در سطح مساجد برگزار کنند.

وی از اجرای ۵۰۰ ویژه برنامه با اولویت بسیج دانش آموزی و برگزاری ایستگاه صلواتی و سفره های افطاری خبرداد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

 

*عدم ارتباط گیری مناسب جوانان با اندیشه های امام خمینی (ره )

"قاسمی"معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه مهمترین چالش امروز جامعه را عدم ارتباط گیری مناسب جوان و با اندیشه های امام خمینی (ره ) عنوان کرد و گفت: گروه مرجع جوانان بیشتر در خارج از کشور است.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی باید  تبیین گری بیشتری برای جوانان انجام شود، گفت: امروز شرایط مناسبی برای معرفی الگوها و تولید محتوا در فضای مجازی فراهم شده است که باید از فرصت استفاده کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر