logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۶۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

توزیع کننده مواد مخدر در زنجان به دام پلیس افتاد/ کشف 16 كيلو‌گرم ، مواد مخدر از نوع ترياك در زنجان

توزیع-کننده-مواد-مخدر-در-زنجان-به-دام-پلیس-افتاد-کشف-16-كيلو‌گرم-،-مواد-مخدر-از-نوع-ترياك-در-زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در زنجان 16 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سعيد بابايي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از كشف 16 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك در يك عمليات پليسي با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استانهاي البرز و قزوين خبر داد و اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح كشور مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی ابراز کرد: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند يك متهم قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از استان‌هاي مركزي كشور به وسيله يك دستگاه سواري سمند به يكي از استان‌هاي غربي كشور منتقل و توزيع كند‌.

بابايي با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهم آغاز و با تشكيل 5 اكيپ به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: مأموران موفق شدند اين متهم را در اتوبان زنجان- قزوين شناسايي و دستگير كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو 16 كيلو‌گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، گفت‌: اين متهم با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار کرد: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت‌هاي پليس مي‌تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر