logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۶۷۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

کشورهای مرتجع عربی حرکت مناسبی در دفاع از فلسطین انجام نداده اند/ برگزاری راهپیمایی روز قدس در 266 نقطه جهان

کشورهای-مرتجع-عربی-حرکت-مناسبی-در-دفاع-از-فلسطین-انجام-نداده-اند-برگزاری-راهپیمایی-روز-قدس-در-266-نقطه-جهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تا کنون هیچ حرکت مناسبی از سوی کشورهای مرتجع عربی در حمایت از قدس شریف انجام نشده است.

به گزارش موج رسا; سید سعید حسینی در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)،قیام ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس اظهار داشت: انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به شهر قدس از توطئه های این رژیم محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تا کنون مردم جهان با برگزاری راهپیمایی های مختلف در برابر این زیاده خواهی های رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی کرده اند، افزود: تا کنون صدها شهید و مجروح تقدیم راه آزادی قدس شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان، خاطرنشان کرد: مردم زنجان همگام با مردم جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته در ۲۶۶ نقطه جهان برای حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی برگزار شد،گفت:مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از میدان قائم -کوچه مشکی- به سمت مصلی خاتم الانبیا برگزار می شود.

حسینی با اشاره به سکوت مرگبار کشورهای عربی منطقه و مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت های رژیم غاصب اسرائیل به مردم نواره غزه،بیان داشت: تا کنون هیچ حرکت مناسبی از سوی این کشورها در حمایت از قدس شریف نه تنها انجام نشده است بلکه در برخی موارد این کشورها حامی این رژیم  بوده اند.

وی برضرورت برگزاری باشکوه برنامه های 14 و 15 خرداد در زنجان تاکید کرد و گفت:اقدامات استکبار جهانی باید در این مراسم ها بیان شود تا جوانان که امام را درک نکرده اند با سیره امام آشنا شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر