logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۹
[ شناسه خبر : ۶۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

رسیدگی به 579 پرونده تخلفاتی قاچاق کالا در زنجان

رسیدگی-به-579-پرونده-تخلفاتی-قاچاق-کالا-در-زنجان-

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر مبازره با کالای قاچاق در زنجان گفت: در این راستا به 579 پرونده تخلفاتی در زنجان رسیدگی شد.

مرتض ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در سال 97 برابر آمار و عملکرد‌، تعداد 497 پرونده تخلفاتی در سه حوزه کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد.

وی تصریح کرد: پس از سیر مراحل قانونی تعداد 579 پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: عمکلرد تعزیرات حکومتی استان در سال 97 بیش از 100 درصد و میزان جریمه متخلفان برابر احکام صادره بالغ بر 5 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

وی در ادامه با تاکید براینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت برنامه‌های تعزیرت حکومتی در استان زنجان است افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان محموله پوشاک کشف و ضبط شد.

ممیزی با اشاره به اینکه به اینکه این محموله در شهرستان خدابنده کشف شد تصریح کرد: رسیدگی به پرونده پوشاک قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده پس از سیر مراحل قانونی با احراز قاچاق بودن محموله ، عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت ، به پرداخت جریمه 340 میلیون ریالی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی در پایان ابراز کرد: مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت تولید داخلی و تحقق شعار سال به صورت جدی انجام می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر