logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۶۷۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

برنامه‌ریزی ورزش و جوانان استان زنجان برای پیشگیری و مبارزه با اعتیاد

برنامه‌ریزی-ورزش-و-جوانان-استان-زنجان-برای-پیشگیری-و-مبارزه-با-اعتیاد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برنامه‌ریزی ورزش و جوانان استان زنجان برای پیشگیری و مبارزه با اعتیاد خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به نقش ورزش در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: ورزش در جلوگیری از آسیب های اجتمائی بویژه مواد مخدر و اعتیاد نقش بسزایی دارد .

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در برنامه ریزی در حوزه های ورزشی و امور جوانان بر اهمیت مبارزه و پیشگیری با و بوسیله ورزش تاکید دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری با ادارات و موسسات در جهت ایجاد زمینه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر بوسیله راه کارهای ورزش و تربیت بدنی آمادگی دارد.

عبدالرضا شهبازی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در این جلسه گفت: پیشگیری و مقابله در اولویت بوده وسیاست دولت و ستاد در مبارزه با مواد مخدر در اجتمائی کردن آن بوده ودر این راستا کارها و راه کارهای فرهنگی در اولویت سیاست ها باید قرار گرفته و نقش رسانه ها وبویژه رسانه ملی بسیار خطیر است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با معضل اعتیاد و مواد مخدر فقط وظیفه یک ارگان و یا سازمان نبوده و باید تمامی دستگاه ها با هماهنگی و تعامل با یکدیگر در یک اقدام جهادی برای مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند.
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تصریک کرد: پیشگیری شاه کلید مبارزه با مواد مخدر است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
شهبازی پیشنهاد کرد تا مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در ماه رمضان برای بهبود یافته گان با عنوان جام برگزار شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر