logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۶۷۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

اختلافات ملکی در روستای عیسی بیگلو خدابنده به درگیری و قتل منجر شد/ متواری شدن قاتل پس از قتل مرد 60 ساله

اختلافات-ملکی-در-روستای-عیسی-بیگلو-خدابنده-به-درگیری-و-قتل-منجر-شد-متواری-شدن-قاتل-پس-از-قتل-مرد-60-ساله

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به درگیری گروهی در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده گفت: اختلافات ملکی در روستای عیسی بیگلو به درگیری و قتل منجر شد.

جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به درگیری گروهی در روستای عیسی بیگلو شهرستان خدابنده اظهار کرد: در ساعت 18 روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در پی نزاع دسته جمعی در روستای عیسی بیگلو از توابع شهرستان خدابنده که به علت اختلافات ملکی بوده طرفین با هم درگیر می‌شوند و فردی با یک اسلحه شکاری اقدام به شلیک می‌کند.

وی با بیان اینکه در اثر این شلیک یک فرد 60 ساله فوت می‌کند، افزود: سه نفر در این درگیری مجروح می‌شوند اما این مجروحیت‌ها مروبط به ضرب و شتم بوده و مربوط به شلیک با اسلحه شکاری نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: شخص ضارب از محل تیراندازی متواری شده و اقدامات در جهت شناسایی محل اختفا وی ادامه دارد.

وی بیان کرد: توصیه‌هایی که ما به مردم داریم این است که در صورت بروز اختلاف ملکی از کانالهای قانونی وارد بشوند و از هرگونه اقدام فردی به شدت خودداری کنند و در راستای شناسایی متهمین تحت تعقیب کلیه شهروندان جدا از جایگاه اجتماعی خود به عنوان همیار پلیس عمل کرده و همکاری اطلاعاتی لازم را با پلیس داشته باشند.

رحمتی گفت: در منازعات گروهی همیشه یک انرژی کاذب وجود دارد و این انرژی کاذب سبب بروز این گونه موارد ناگوار می‌شود، توصیه ما این است که در منازعات گروهی کنترل خشم صورت گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر