logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۶۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد/ محموله قاچاق در زنجان به مقصد نرسید

برخورد-با-قاچاق-کالا-به-صورت-ويژه-در-دستور-کار-پليس-قرار-دارد-محموله-قاچاق-در-زنجان-به-مقصد-نرسید

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای حمایت از تولید داخلی برخورد با قاچاق کالا در استان زنجان تشدید شده است گفت: در این راستا نیز محموله قاچاق در محور بيجار- قيدار کشف و ضبط شد.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي يك ميليارد و 300 ميليون ريال توسط ماموران انتظامي شهرستان خدابنده اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران انتظامي شهرستان خدابنده موفق شدند يك دستگاه نيسان را در محور بيجار- قيدار شناسايي كنند.

وي تصریح کرد: ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محور يك دستگاه نيسان را متوقف و مورد بازرسي قرار دادند‌.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان كرد: ماموران پس از توقيف اين خودرو در بازرسي از آن بيش از 31 هزار و 450 ثوب انواع البسه قاچاق را كشف كردند.

وی با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده يك ميليارد و 300ميليون ريال است، گفت‌: متهمان دستگير شده تحويل مراجع قضائي شدند.

سردار آزادي خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سال " حمايت از كالاي ايراني " موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و اين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر