logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۶۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان خبرداد

اعزام 1400 زنجانی به حج تمتع

اعزام-1400-زنجانی-به-حج-تمتع

مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام یک هزار و 400 زائر زنجانی به حج تمتع در سال جاری خبر داد.

فرامرز بابایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:حجاج زنجانی امسال در قالب   ۱۳ کاروان به حج مشرف می شوند.

وی ادامه داد: به همین منظور۱۸ دفتر خدمات زیارتی پیش بینی شده است و زائران می توانند در این دفاتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

این مسئول بیان داشت: در سال جاری بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از مردم زنجان به حج می روند و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان میزان پرداخت بخش اول مبلغ سفر ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود:زائران  ۷۲ ساعت پس از ثبت نام، مدارک خود را به مدیر کاروان ارائه می کنند.

بابایی با اشاره به انجام مراحل بعدی توسط کاروان ها، یادآورشد: مشکلی در ثبت نام ها وجود ندارد.

گفتنی است، دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع مربوط به ثبت‌نام عمومی سال های 1360 و 1363 با مبالغ مختلف 18000، 20000، 25000 و 27000 تومانی می‌بایست قبل از انجام پیش‌ ثبت‌نام به دفتر حج و زیارت استان مربوطه مراجعه و نسبت به بروزرسانی و تبدیل قبض خویش به قبض جدید یک میلیون تومانی (با حفظ سابقه) اقدام نمایند.

ضمناً دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری 800000 تومانی مربوط به سالهای 1377 و 1378 نیز لازم است با مراجعه مستقیم به یکی از شعب بانک ملی می‌بایست با بهره‌مندی از مزایای مالی مربوطه قبوض خود را به قبض ودیعه‌گذاری یک میلیون تومانی تبدیل نمایند.

بدیهی است تا این فرآنید طی نشود امکان انجام پیش ثبت‌نام برای دارندگان این گونه قبوض ممکن نخواهد بود.

در صورتیکه اطلاعات قبض ودیعه گذاری زائر دارای مغایرت بانکی باشد و به صورت سیستمی موفق به ثبت نام نگردد لازم است به همراه اصل مدارک به یکی از مدیران کاروانهای شهرستان خود مراجعه تا نسبت به درج اطلاعات وی در سامانه مربوطه بمنظور بررسی وپیگیری سیستمی موضوع ، مراجعه کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر