logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۶۷۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیئت بوکس استان زنجان خبر داد

3 بوکسور زنجانی در راه مسابقات انتخابی بازیهای آسیایی جاکارتا

3-بوکسور-زنجانی-در-راه-مسابقات-انتخابی-بازیهای-آسیایی-جاکارتا

دبیر هیئت بوکس استان زنجان گفت: 3 بوکسور زنجانی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی بازیهای آسیایی جاکارتا آماده می‌کنند.

ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی شالغرب کشور اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور به 6 منطقه تقسیم شده که استان زنجان در منطقه دو شمالغرب قرار دارد و با استانهای گیلان، آذبایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل همگروه است.

وی با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا ابراز کرد: ما در وزن 84 کیلوگرم بوکسور خوبی داریم اما این وزن به بازیهای آسیایی جاکارتا اعزام نمی‌شود و ما در مسابقات انتخابی تیم ملی در سه وزن نماینده خواهیم داشت.

دبیر هیئت بوکس استان زنجان با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی 10 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: بوکسورهای استان زنجان باید تلاش خود را برای کسب سهمیه بازیهای آسیایی جاکارتا به کار گیرند اما کار سختی پیش رو دارند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور تیر ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جوانان کشور نیز شهریور ماه برگزار خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مشکل هیئت بوکس استان زنجان بحث مالی است، عنوان کرد: مشکلات مالی سبب شده تا نتوانیم برخی از نیازهای این رشته از جمله برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف را در استان زنجان برآورده کنیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بوکش استان زنجان در گذشته خوب نبود، گفت: ما در گذشته در رده آخر قرار داشتیم اما اکنون جزو 10 استان برتر در کشور هستیم.

دبیر هیئت بوکس استان زنجان اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا با برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری و افزایش سالنهای بوکس در راستای پیشرفت این رشته ورزشی در استان قدم برداریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر