logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۶۷۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

كلاهبرداري ميلياردي با خريد محصولات كشاورزي در زنجان دستگیر شد

كلاهبرداري-ميلياردي-با-خريد-محصولات-كشاورزي-در-زنجان-دستگیر-شد

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در زنجان گفت: این متهم با بهانه خريد محصولات كشاورزي يك ميليارد و 300 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود که دام پلیس افتاد.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پي‌شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي به خريد محصولات كشاورزي از وي كلاهبرداري كرده و رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي تصریح کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد فردي به هويت معلوم از يك واحد مغازه‌، با شيوه‌هايي خاص و چرب زباني و همچنين جلب نظر مغازه دار 17 تن زيتون خريداري و تعداد 4 فقره چك به مبلغ يك ميليارد و 300 ميليون ريال به وي پرداخت مي‌كند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: پس از مراجعه به بانك مشخص مي‌شود هيچ يك از امضا‌هاي مندرج در چك‌ها با نمونه امضاء موجود در بانك انطباقي ندارد كه مشخص شد متهم به اين طريق اقدام به جعل و كلاهبرداري كرده است.

وی گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي استان متهم غير بومي پس از شناسايي دستگير و جهت ادامه تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

سردار آزادي با اعلام اينكه متهم به اين شيوه به كلاهبرداري اعتراف كرد و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد، از شهروندان خواست در فروش محصولات كشاورزي خود دقت كرده و به افراد ناشناس اطمينان نكنند.

وی از کشف بيش از 2 هزار قرص و داروي غير مجاز در زنجان خبرداد و افزود: ماموران اداره اماكن پليس امنيت عمومي استان موفق شدند 2 هزار و 76 قرص و داروي غير مجاز را کشف كنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز کرد: ماموران پليس اماكن روز گذشته در راستاي مبارزه باعرضه انواع کالاي قاچاق و غير مجاز از واحدهاي صنفي وعطاري هاي سطح شهر بازرسي كردند.

وی ابراز کرد: ماموران در بازرسي از اين واحدهاي صنفي موفق شدند تعداد 2 هزار و 76 عدد انواع قرص و داروي غير مجاز را كشف كنند.

سردار آزادی با تاكيد بر مبارزه جدي با توزيع كنندگان غير‌مجاز دارو گفت‌: در اين زمينه پليس با تمام توان با متخلفان و توزيع كنندگان غيرمجاز مقابله مي‌كند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر